miten sinä suhtautuisit lapseen sen jälkeen. olisitko esim. valmis ottamaan hänet takaisin kotiin. vai mitä tekisit
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miten sinä suhtautuisit lapseen sen jälkeen. olisitko esim. valmis ottamaan hänet takaisin kotiin. vai mitä tekisit
Oma lapsi on aina oma lapsi.
suhtautuisit itse kuin suteen?miten sinä suhtautuisit lapseen sen jälkeen. olisitko esim. valmis ottamaan hänet takaisin kotiin. vai mitä tekisit
väärin, oma lapsi on rakas, tapahtui mitä tahansasuhtautuisit itse kuin suteen?
Mitkä on nyt fiilikset?Puhuttiin tästä eilen lasten isän kanssa.
Äkkiä vastattuna suustani tuli ulos, että pääasia olisi että lapseni selviäisi hengissä.
En usko että kykenisin hylkäämään lapsiani mistään syystä.
Lasta en kyllä uskaltaisi enää ottaa omiin hoiviini koska jos lapseni tekisivät jotakin tuollaista niin en TODELLAKAAN ole turvallista/hedelmällistä seuraa lapselleni!
Jos vaan ei ole sitä isompaa huonetta ollutkaan? Liikaa viikkorahaa muutenkin?joo kotiin mutta se saisi luovuttaa ison huoneensa pikkusiskolle ja saisi itse pienemmän huoneen kun käyttäytyy niin huonosti. vähentäisin myös viikkorahaa ja lisäisin kotitöitä ja kännykät ja tabletit ym netti pois sen käytöstä.
niin jotain voi aina vähentää. Ei makseta enää harrastuksia. Ei enää karkkipäivää. Mummolle sitä ei enää kehtaa lähettää lomalla. Ei saa synttärilahjoja/joululahjoja.Jos vaan ei ole sitä isompaa huonetta ollutkaan? Liikaa viikkorahaa muutenkin?
Totta turiset kuomaseni.Välit poikki tietenkin ja pyytäisin hoitamaan itselleni suojellun aseman, muutan muualle ja vaihdan nimeni. Ihminen on syytön siihen, että hänelle syntyy hullu lapsi.
Naapureiden asunnot olisi myynnissä pianvaatisin että se suljetaan jonnekin laitokseen mistä ei pääse pois. mitä naapuritkin ajattelisi ja suku jos se tulisi normaalisti kotiin!
niin olisiNaapureiden asunnot olisi myynnissä pian