Jos sinulla on/on ollut istukka edessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielletty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuopuksen istukka oli etuseinämässä ja liikkeet tuntuivat vasta reilusti päälle rv 20, paljon myöhemmin kuin edellisten kohdalla, joiden istukka oli takaseinämässä.

mulla oli eka raskaudessa, ja liikkeet alkoi tuntua vasta rv 21. sydänäänet löytyi kyllä joka kerta hyvin.
kun ne liikkeet alko tuntua, siitä ei sitten loppua tullutkaan ennen synnytystä :) yöt ja päivät tuntu pyörintä, ihan tukalaa oli pari viime kuukautta.

Mulla nyt kahdeksas raskaus ja liikkeitä en edelleenkään tunne ollaan viikolla 20. Eilen ultrassa kaikki hyvin vaavi liikkui ja potki todella paljon.
Kolmosen raskaudessa kävin jossain vaiheessa synnärillä tarkastuksessa kun ei liikkeitä kunnolla tuntennut mutta kaikki meni ihan hyvin loppuun saakka.

Esikoista odottaessa oli edessä istukka. Ekat liikkeet tuntui joskus rv 17-18 ja siitä eteenpäin päivittäin. Liikkeet tuntui todella hyvin ja poika liikkui ihan hirveästi. Samoin sydänäänet kuului hyvin.

Nyt sitten taas tällä kerralla istukka on takana, mutta vauva on TOSI paljon rauhallisempi. Sydänäänet on aina kuuluneet hyvin, mutta liikkeitä joutuu laskemaan kun ei meinaa tuntua.

Ei se mun mielestä vauvan liikkeisiin vaikuttanut, mutta vauvan liikkeet vaikutti siihen, että mulla supisteli, ku se potki sitä istukkaa. vaikka olen kullä ollut aina supisteluherkkä.

oikeastaan mulla supisteli jo ennen, kuin tunsin vauvan liikkeitä.

ekassa tunsin vk 15 ja mies pari viikkoa aikaisemmin mahan päältä ja istukka takana ja nyt tunsin ekat möyrinnät vk 15 ja ei vieläkään tunnu mahan päältä vk 20. joten edessä taitaa olla nyt. sydänääniä ei olla kuunneltu vielä.

täällä oli viimeisessä raskaudessa istukka etuseinämässä.
Liikkeet oon tuntenut
ekassa rv 16
kaksosista rv 14
nelosesta rv 14 ja
viimeinen,vitonen rv 16

Sydänäänet kuuluneet kaikissa rv 10

Mulla ekassa raskaudessa istukka oli edessä ja vauvan liikkeet aloin tuntea vasta rv20. Koko raskauden ajan tunsin niitä ajoittain hyvin heikosti, vaikka ultrassa näkyi varsin liikehtiväinen pikkumies. En siis vain tuntenut vauvan liikkeitä. Ja lsitten laskettuna päivänä syntyi kympin poika.

Kiitos vastauksista! Minulla tosiaan istukka tässä raskaudessa edessä ja edellisestä HUIMASTI poiketen koko raskaus on tähänkin päivään mennessä mennyt lähes täysin oireitta, muutamia hassuja muljahduksia ehkä silloin tällöin, joista ei tiedä onko ilmaa vai mitä, ja närästää satunnaisesti. Nyt siis rv 21+1.

Edellisessä oksensin yli puolet raskausajasta, ja voin kroonisen huonosti kaikin mahdollisin tavoin mitä nyt voi kuvitella. Liikkeet tunsin ensiodottajaksi aikaisin, ensimmäistä kertaa rv 14.

Sillä nyt mietityttää että voiko ihan jo tuo istukan paikka vaikuttaa noin paljon kaikkeen :o

Mulla on tässä toisessa raskaudessa istukka edessä oikealla. Ekat liikkeet tunsin rv 14 ja arvelin heti alusta asti et nyt on istukka edessä kun liikkeet tuntui pääasiassa vaan vasemmalla puolella. Harjoitussupparit tuntuu tosi hassuilta kun istukka on tossa edessä, tai en tiedä hassuilta mutta erilaisilta. Rakenneultrassa päästiin 3D ultraan kun edessä oleva istukka varjosti niin paljon ettei tavallisella ultralla saatu riittävän selkeästi rakenteita esille.

Yhteistyössä