Jos sinulla olisi tälläiset rinnat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kauan kärsinyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Korjauttaisin, ainakin nostaisin ja ehkä tarpeen tullen laittaisin täytettä, jos on ylimääräistä ihoa. Näin aion tehdä omillenikin sitten, kun viimeinenkin lapsi on imetetty :D En näe siinä mitään väärää, itsepä tissieni kanssa joutuisin elämään.. ja haluan että voin olla itseeni tyytyväinen joka hetki.

Ketä varten ne tissit ovat loppupeleissä? Itseä, miestä varten vai vauvaa? Jos jälkimmäistä, se ei ymmärrä löllöttimien muodosta. Jos ekaa, niin ite ainakin olen tykännyt kaikista tässä ketjussa linkitetyissä tisseistä. Jokainen on omallaan muodollaan ollut kaunis - vain poistetut kuvat eivät ole olleet kivoja :( Ja jos niinkuin sanotaan, korjausoperaatiota tehdään vain itseä varten, niin sittenhän se on ihan sama koittaa muuttaa ajatusmaailmaansa.

Tää maailma on niin pinnallista.. Mun tissit on tästä vuuuuuodien imetyksestä tullu alaspäin katsovat löysät riipat. Ne on niin hyvät imetykseen, paljon paremmat ku ne kauniit "teinirinnat" mitä mul oli ku aloin esikoista imettään. Liiveillä niistä saa ihan kivat edelleen ja kun mul on rakastava aviomies niin se kyl rakastaa mua riippuvine tisseinenikin.. Mä en ymmärrä mihin tää maailma on menossa ku mikäääään ei oo enää hyvä sellasenaan. Pitää olla tekokynnet, tekohiukset, tekoripset, tekotissit, tekopeppujaki jo.. Mä en vaan ymmärrä...

Yhteistyössä