Jos sinulla olisi 3 lasta (molempia sukupuolia) niin toivoisitko 2 poikaa ja 1 tyttöä vai päinvastoin?

  • Viestiketjun aloittaja 2+1
  • Ensimmäinen viesti
2+1
Jos voisin vastata "puhtaalta pöydältä" niin toivoisin luultavasti 2 tyttöä ja 1 poikaa.

Mutta koska minulla on jo yksi poika ja olisi kiva saada nuo vaateröykkiöt vielä uudelleen käyttöön niin vastaan että toivoisin 2 poikaa ja 1 tytön. (Olisi myös kiva että tuo poika saisi veljen, koska kaikki hänen serkkunsa ovat tyttöjä. Tyttö sitten saisi tyttöseuraa serkuistaan).

Ja olen aina toivonut että jos saan kaksikin lasta, niin olisi kiva saada molempia sukupuolia.
 
Ei hirveästi merkitystä.

Esikoinen on poika ja kakkonen tyttö. Kolmosesta toivoin tyttöä lähinnä käytännön syistä; tyttöjen vaatteita ja leluja oli paljon paremmin valmiina ja lisäksi meillä tytöllä on isompi todennäköisyys olla terve kuin pojalla.

Jos vielä joskus saan neljännen lapsen, toivon tästäkin tyttöä samoista syistä. Vaikka toisaalta poikakin olisi kiva näin "vaihteeksi" ja pojalle olisi valmiina se nimikin mikä kolmoselta jäi käyttämättä. :D
 
mama the strange
Ei periaatteessa hirveästi merkitystä. Nyt on yksi poika ja koska ikäero seuraavaan mahdolliseen lapseen muodostuu pitkäksi toivoisin ehkä, että seuraavaksi saisin tuossa tapauksessa lyhyellä ikäerolla kaksi tyttöä. Samaa sukupuolta olevista suht. samanikäisistä olisi paljon seuraa toisilleen.

Toisaalta kyllä poika, poika, tyttö kokoelmakin kävisi. Tai poika, tyttö, poika. Tai poika, poika, poika. Kolme lasta kuitenkin kiitos haluan :D
 
2 poikaa ja 1 tyttö oli mun "tilaus", ja silleen tässä ilmeisesti käykin jos ja kun ultrassa 2 krt nähty sukupuoli pitää paikkansa.

Perustelu; poika on enemmän äidin mussukka, joten haluan toisen sellaisen myös :D
 
[QUOTE="mmmm";26263693]ja tytöt ei ole??[/QUOTE]

On ne. Minulla on keskimmäinen tyttö ja on meidän pikku-prinsessa. Kuopus on poika ja kyllä hän sellainen koko perheen lellikki-vauva mammanmussukka on :D Varsinkin kun on ikäeroa isompiin :)
 
[QUOTE="mmmm";26263693]ja tytöt ei ole??[/QUOTE]
Ei mun tyttö ainakaan ole siinä määrin missä poika.

Itsenäinen nainen ollut ihan yksivuotiaasta :D, poika taas on edelleen 6 v iässä ihan sylikissa.

(joojoo, taatusti on persoonallisuudesta kiinni eikä sukupuolesta, mutta enivei)
 
"mmmm"
(joojoo, taatusti on persoonallisuudesta kiinni eikä sukupuolesta, mutta enivei)
tai kasvatuksesta (en nyt tarkoita henk. koht.), mutta pojilta usein vaaditaan vähemmän, saavat olla niitä mamman mussukoita ja sylikissoja pidempään kun taas tyttöjen pitää osata jo pienempänä hoitaa omat asiansa. Osa näistä mamman mussukoista on niitä vielä nelikymppisinäkin.
 
vnb
[QUOTE="mmmm";26263693]ja tytöt ei ole??[/QUOTE]

Ei ole ei... Paljon itsenäisempiä ovat tytöt alusta asti.
Ja muutenkin iskän tyttöjä (äiti ei kelpaa nukuttamaan tms)
Mutta juurikin siksi minusta kokoonpano 2 tyttöä ja 1 poika on täydellinen :D
 
"mmmm"
ok.. toi sanonta mamman mussukka jotenkin vaan kuulostaa siltä että ne pojat olisi rakkaampia ja että tyttö ei voisi koskaan yltää samaan, mutta toivon ettei se tarkoita sitä. Mulla on (vaan) 2 tyttöä, jotka on varsinaisia sylikissoja, joten en tiedä sitten miten paljon sylikissampi poika olisi (tai voisiko muka olla rakkaampi).
 
[QUOTE="mmmm";26263916]ok.. toi sanonta mamman mussukka jotenkin vaan kuulostaa siltä että ne pojat olisi rakkaampia ja että tyttö ei voisi koskaan yltää samaan, mutta toivon ettei se tarkoita sitä. Mulla on (vaan) 2 tyttöä, jotka on varsinaisia sylikissoja, joten en tiedä sitten miten paljon sylikissampi poika olisi (tai voisiko muka olla rakkaampi).[/QUOTE]
Kukaan ei kyllä oo puhunut mitään siitä, että poika olisi rakkaampi tai jotenkin parempi.
 

Yhteistyössä