Kummasti niitä kertyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja virppu:mulla tuli pitkästi yli kymmenen ,toisesta taisi tulla 19kg.
saatanan suklaan himo :headwall: no onneksi niillä on taipumus pudotakinAlkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Kummasti niitä kertyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja virppu:mulla tuli pitkästi yli kymmenen ,toisesta taisi tulla 19kg.
No miulla kanssa näitä ultria tässä kertyy. Huomenna lääkärikäynti ja samalla ultra. Tää perus rv. 28 kieppeillä tehtävä tutkimus. Sen lisäks 19.päivä käyn istukkakontrolliultrassa ja sitten vielä viikon 35-36 tietämillä on sektionsuunnittelu eli taas ultra että toivottavasti se lapsen koko niissä selviää eikä tarvis ylimääräsiä sen takia enää käydä =)Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Juu, miula ainoa "toimenpide" mihin lopulta alettiin oli että reilu 30 viikoilla ultrattiin ipanan kokoa ja 37+ uudemman kerran. Neuvolan täti mietti että mahtaisko olla suuri kokonen lapsi tulossa kun maha oli aika valtava.
Eipä se mitään, ihan normaalin rajoissa tuo lapsi oli.
ja miule painoa tuli 17kg :ashamed:
Miulla ei oo mitään himoa. Mut koko ajan tekis mieli syödä jotain, rouskuttaa porkkanoita, jauhaa purkkaa, imeskellä suklaata ( harvemmin tosin ), kovia karkkeja tekis mieli rouskutella tms.Alkuperäinen kirjoittaja virppu:saatanan suklaan himo :headwall: no onneksi niillä on taipumus pudotakinAlkuperäinen kirjoittaja TearsNoMore:Kummasti niitä kertyy :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja virppu:mulla tuli pitkästi yli kymmenen ,toisesta taisi tulla 19kg.