Onni Armas Mutta ei taida mies suostua tuohon, saanut kuulemma itse kärsiä toisesta nimestään. Ja ei oikein soinnu nuitten muiden kolmen pojan kanssa Ehkä tämä seuraava on Alex, Aleksi, Mattias, Emil, Joose tai Jooa. On vähän vielä mietinnän alla koko nimi.
Jos poika syntyisi, tietäisimme oikeasti nimen vasta kun näkisimme kuka tulee. Mutta yksi suosikki nimi on ollut sekä miehelläni että minulla jo sukulaisemme hautajaisista asti.
Mä päätin jo 9 vuotta sitten (esikoista odottaessa), että jos joskus saan pojan sen nimeksi tulee Jere Joona.
No ei ole sitä poikaa meidän perheeessä vieläkään, joten nimi on jäänyt käyttämättä.
Alva on kaunis tytön nimi. En tiedä onko myös pojan. Ap on varmaan katsonut sen väestör.keskuksesta? Oma tuleva poika voisi olla Eino. Alvaa en pojalle antaisi
Veikko. meillä on miehen kanssa ihan erillaiset nimimaut & Veikko on sellainen, joka kelpaisi molemmille jos tämä tulokas onkin hanallinen malli. mutta jos leikitään ajatuksella, että odottaisin yksin niin sitten varmaan Jusa tai Anton