Jos saisit mieheltä suoran ehdotuksen niin suostuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Heini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"Heini"

Vieras
olemme olleet ystäviä jo yli puoli vuotta. Mielestäni välillämme on kemiaa mutta minä koen vain pelkkää ystävyyttä. Mies on kaikin puolin kuin unelma. On hellä, kiltti, viisas ja erittäin hyvin toimeen tuleva.

eilen hän sitten ehdotti että maksaa opiskeluni ja kaiken muun jos alan suhteeseen hänen kanssaan. ei siis pelkkään seksisuhteeseen. sanoin pohtivani asiaa mutta minua huolestuttaa että kadun jotakin. en halua menettää miestä mutta en myöskään satuttaa.

mitä te tekisitte tässä tapauksessa?

[QUOTE="vieras";26692872]No en todellakaan alkaisi miksikään maksetuksi naiseksi. Miksi ei voi alottaa suhdetta normaalilta pohjalta?![/QUOTE]

tavallaan se olisi normaali suhde. mies painotti ettei hän halua vain makaavan kanssani. hän on oikeasti rakastunut minuun ja haluaa auttaa minua maksamalla opintoni ja kaiken muun. en aio käyttää häntä hyväkseni mutta en halua joutua kamalaan rahapulaan.

Tämä palsta on täynnä ämmiä jotka käyttävät miehiään häikäilemättä hyväkseen mutta se on moraalisesti heidän mielestään oikeutettua eivätkä miellä sitä hyväksikäytöksi koska ensin on käyty papin edessä näyttämässä kengänpohjia sukulaisille ja tuttaville.

[QUOTE="vieras";26692949]Ehkä sinulla. Moni varmaan ryhtyy avioliittoon KAVERIN kanssa vain kustantaakseen opiskelut?[/QUOTE]

Moni ryhtyy avioliittoon saadakseen mieheltä lapset ja elatuksen.

[QUOTE="Heini";26692942]miten? mies ei ainakaan vielä ole maininnut kosivansa minua.[/QUOTE]

Samalla tavalla rahaliikenne toimii avioliitossakin ja pikkuvaimo antaa rahan vastineeksi seksiä ja seuraa.

Mä en tajua tuollaasta, että avioliitto tai parisuhde yleensä on jotaki huoraamista. Näin vain voi lukia joidenki viesteistä.

Jos mä viä parisuhteeseen rupian, niin teen niin koska pidän miehestä. En mä mitää elättäjää tai siittäjää kattele. Mä en voisi koskaa olla miehen kans josta en edes pitääsi siinä mieles. Kyllä parisuhtees pitää toisesta edes tykätä ja se rakkauski sieltä tulee.

Eli eí, en edes harkittisi tuota mitä ap:n kaveri on ehdottanu. Käskisin painua helvettiin koska mä en oo mikää huora.

Yhteistyössä