Jos sä sanot, ettei tänään käy...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissansilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähde pois iltapäiväksi, niin siinäpähän kaveri ihmettelee oven takana. Jos soittaa ja kysyy, että missä ootte niin vastaat vain, että mähän sanoin että tänään on menoa.... :whistle: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:
Se vaan on, et kun se tulee, jää mun siivous pakosta kesken, kun sen vintiö on niin vahdittava, et siihen tarvitaan minutkin, et pysyy tavarat ehjänä ja koira saa olla rauhassa.
Muuten sitä vois rättiä heilutella ja sanookin, et istu sä siinä mullon hommat kesken....

Eikö äiti katso perään?

Mä häippäsisin lasten kans pihalle tai jonnekin mistä ei sais mua kiinni, en ottais edes puhelinta mukaani. Kun kerran ei usko hyvällä ettei käy niin sitten pahalla ettei ole vastaanottamassa vieraita.

Joo toi on tuttua ja ärsyttävää |O
Ja sit toiset vetää herneet eikä oo kuukausiin yhteyksissä, ei vastaa puheluun ei viesteihin..
ja toiset tulee vaikka kuin on kielletty. Silloin otankin ovikellon pois ovesta ja jatkan omia hommiani tyynen rauhallisesti :laugh:
Siellähän sitten ränkkää ovikelloa mikä ei soi ja kuulu!

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No aika uskomatonta.
Muutenkin, mua alkaa ahdistaa jos tivataan että milloin sopii ja oltas tulossa ja voiko tulla..
Mutta tuo nyt on jo ihan pelottavaa että ilmoittaa vaan tulevansa!
Mä en avaisi ovea.. :whistle:

En minäkään avaisi. Tai avaisin ja sanoisin, että nyt on kiire. Jos tuommoinen ihminen suuttuisi, niin so what?

Ei kuulosta sellaiselta, jonka kanssa muutenkaan haluaisi seurustella ja viettää aikaansa, jos ei tuon vertaa kunnioittaisi minun toiveitani.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Se vaan on, et kun se tulee, jää mun siivous pakosta kesken, kun sen vintiö on niin vahdittava, et siihen tarvitaan minutkin, et pysyy tavarat ehjänä ja koira saa olla rauhassa.
Muuten sitä vois rättiä heilutella ja sanookin, et istu sä siinä mullon hommat kesken....

Eikö äiti katso perään?

Katsoo, mut ei kiellä. Niillon vapaa kasvatus, laps saat tehä jotakuinkin mitä haluu ja mä taas en haluu et se tekee ihan mitä vain esim: sitä kiehtoo kovin meidän koira, joka ei juuri välitä hellästä hoivaamisesta, mut ei tykkää jos tökitään silmiin ja kiivetään selkään ratsastamaan... Siks mä vahdin et koira saa olla rauhassa ja tavarat pysyy ehjänä. (viimeks käydessään rikko pojan kasaamaan legolinna, johon toinen oli käyttänyt paljon aikaa..)

Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
No aika uskomatonta.
Muutenkin, mua alkaa ahdistaa jos tivataan että milloin sopii ja oltas tulossa ja voiko tulla..
Mutta tuo nyt on jo ihan pelottavaa että ilmoittaa vaan tulevansa!
Mä en avaisi ovea.. :whistle:

En minäkään avaisi. Tai avaisin ja sanoisin, että nyt on kiire. Jos tuommoinen ihminen suuttuisi, niin so what?

Ei kuulosta sellaiselta, jonka kanssa muutenkaan haluaisi seurustella ja viettää aikaansa, jos ei tuon vertaa kunnioittaisi minun toiveitani.

Tää kaveruus on tullut kuvaan, kun hän on miehen hyvän kaverin vaimo. Toimeen tullaan, mut ei me mitään sydänystäviä olla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Eikö äiti katso perään?

Katsoo, mut ei kiellä. Niillon vapaa kasvatus, laps saat tehä jotakuinkin mitä haluu ja mä taas en haluu et se tekee ihan mitä vain esim: sitä kiehtoo kovin meidän koira, joka ei juuri välitä hellästä hoivaamisesta, mut ei tykkää jos tökitään silmiin ja kiivetään selkään ratsastamaan... Siks mä vahdin et koira saa olla rauhassa ja tavarat pysyy ehjänä. (viimeks käydessään rikko pojan kasaamaan legolinna, johon toinen oli käyttänyt paljon aikaa..)

Käyköhän teillä sama tyyppi kun meillä. Pojalta on 2 autoo hajonnu, olkkarin ikkuna on pestävä noiden jälkeen, kekseitä ja muusta on maistettu kaikista pala ja laitettu takasin. Mun omat muksut liimaantuu muhun kiinni kun pelkäävät noita.. :kieh: Ja tosiaan, äiti ei tee mitään. Huokailee vaan..No, eipä me kyl enää paljoa nähä.

Se ei muutes eilen tullutkaan, vaan ilmestyivät tänään ja istuivat 3h ja mä en ois tunnin jälkeen enää jaksanut yhtään, mikä riiviö mukula taas olikaan! Lastenhuone sai uuden järjestyksen, tavarat lenteli ylhäältä alakertaan, muksu penko meiän jääkaappia ja natis kun ei oo mitään hälle mieluisaa jne... Ihanaa, toivon että seuraavaan "ilmestymiseen" menee aikaa...