Lähde pois iltapäiväksi, niin siinäpähän kaveri ihmettelee oven takana. Jos soittaa ja kysyy, että missä ootte niin vastaat vain, että mähän sanoin että tänään on menoa....
:kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Se vaan on, et kun se tulee, jää mun siivous pakosta kesken, kun sen vintiö on niin vahdittava, et siihen tarvitaan minutkin, et pysyy tavarat ehjänä ja koira saa olla rauhassa.
Muuten sitä vois rättiä heilutella ja sanookin, et istu sä siinä mullon hommat kesken....
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No aika uskomatonta.
Muutenkin, mua alkaa ahdistaa jos tivataan että milloin sopii ja oltas tulossa ja voiko tulla..
Mutta tuo nyt on jo ihan pelottavaa että ilmoittaa vaan tulevansa!
Mä en avaisi ovea..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Se vaan on, et kun se tulee, jää mun siivous pakosta kesken, kun sen vintiö on niin vahdittava, et siihen tarvitaan minutkin, et pysyy tavarat ehjänä ja koira saa olla rauhassa.
Muuten sitä vois rättiä heilutella ja sanookin, et istu sä siinä mullon hommat kesken....
Eikö äiti katso perään?
Alkuperäinen kirjoittaja evita:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:No aika uskomatonta.
Muutenkin, mua alkaa ahdistaa jos tivataan että milloin sopii ja oltas tulossa ja voiko tulla..
Mutta tuo nyt on jo ihan pelottavaa että ilmoittaa vaan tulevansa!
Mä en avaisi ovea..![]()
En minäkään avaisi. Tai avaisin ja sanoisin, että nyt on kiire. Jos tuommoinen ihminen suuttuisi, niin so what?
Ei kuulosta sellaiselta, jonka kanssa muutenkaan haluaisi seurustella ja viettää aikaansa, jos ei tuon vertaa kunnioittaisi minun toiveitani.
Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kissansilmä:Se vaan on, et kun se tulee, jää mun siivous pakosta kesken, kun sen vintiö on niin vahdittava, et siihen tarvitaan minutkin, et pysyy tavarat ehjänä ja koira saa olla rauhassa.
Eikö äiti katso perään?
Katsoo, mut ei kiellä. Niillon vapaa kasvatus, laps saat tehä jotakuinkin mitä haluu ja mä taas en haluu et se tekee ihan mitä vain esim: sitä kiehtoo kovin meidän koira, joka ei juuri välitä hellästä hoivaamisesta, mut ei tykkää jos tökitään silmiin ja kiivetään selkään ratsastamaan... Siks mä vahdin et koira saa olla rauhassa ja tavarat pysyy ehjänä. (viimeks käydessään rikko pojan kasaamaan legolinna, johon toinen oli käyttänyt paljon aikaa..)