Jos poltat tai poltit.... MITÄ merkkiä?

Alkuperäinen kirjoittaja RiPaska:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Oon nyt ollu taas reilu kolme viikkoo polttamatta *wuhuu* Mutta kun poltin niin merkkinä oli yleensä sininen smart...
hieno homma...meinaatko kokonaan lopettaa?
No en mä paineita ota lopettamisesta, mut helppoo tää taas on kyllä ollu... Lauantaina olis tarkotus lähtee juhlii omia synttäreitä, saa nähä miten käy kun on tuota alkomahoolia (toivottavasti :LOL: ) veressä et tekeekö mieli polttaa... Mut jos poltan niin sitten poltan, kotona olen kuitenkin polttamatta...

Mä lopetin kans maaliskuussa lopullisesti, sitä ennen oli kausittaista. Mut kun vauvaa alettiin yrittää niin motivaatio löytyi :)

Poltin ensin vihreetä bonusta ja sittemmin vihree L&M. On kyllä hiukan ikävä, mut en raskaana ollessa sorru (paitsi unissani joka toinen yö) :D

"vieras"
[QUOTE="Mie";24307629]Blue fresh, L&M:ltä tullut kapselitupakka mikä ilmeisesti lopetetaan tai vaalean vihreä mallu.[/QUOTE]

Miksi tuo LM lopetetaan? Eikös se lähiaikoina vasta tullut markkinoille?

"Mie"
[QUOTE="vieras";24307912]Miksi tuo LM lopetetaan? Eikös se lähiaikoina vasta tullut markkinoille?[/QUOTE]

Olen kuullut tämmöisen huhun lopetuksesta, faktaa ei ole. Mutta että noi "poksutupakat" houkuttelisi enempi nuorisoa polttamaan. Voi hyvinkin olla, itse vaan tykkään tosi menttoolista ja tämä on. Ja olihan tuo blue freshkin aiemmin fresh mint ja vihreissä kuorissa, ennenkun vaihtu sinisiin kuoriin vaikka vihreää onkin.

"hih"
Taidan olla ainut köyhä joka polttaa sätkiä. :whistle: Ja merkkinä on vihree bonus.
Mä kans poltin sätkiä. :D Sillon ku vielä poltin niin röökiä meni 20+ päivässä ja askit maksoi kamalasti joten en todellakaan halunnut tuhlata rahaa askeihin kun sätkät oli paljon halvempia. Ja olin itse asiassa teinistä asti polttanut sätkiä niin askitupakka maistuikin ihan kamalalta. Mulla meni vaaleeta Bonusta.

Yhteistyössä