:wave: Sininen smart, askina sininen bonusAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Taidan olla ainut köyhä joka polttaa sätkiä. Ja merkkinä on vihree bonus.
:wave: Sininen smart, askina sininen bonusAlkuperäinen kirjoittaja pintelin:Taidan olla ainut köyhä joka polttaa sätkiä. Ja merkkinä on vihree bonus.
No en mä paineita ota lopettamisesta, mut helppoo tää taas on kyllä ollu... Lauantaina olis tarkotus lähtee juhlii omia synttäreitä, saa nähä miten käy kun on tuota alkomahoolia (toivottavasti ) veressä et tekeekö mieli polttaa... Mut jos poltan niin sitten poltan, kotona olen kuitenkin polttamatta...Alkuperäinen kirjoittaja RiPaska:hieno homma...meinaatko kokonaan lopettaa?Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Oon nyt ollu taas reilu kolme viikkoo polttamatta *wuhuu* Mutta kun poltin niin merkkinä oli yleensä sininen smart...
Mä kans poltin sätkiä. Sillon ku vielä poltin niin röökiä meni 20+ päivässä ja askit maksoi kamalasti joten en todellakaan halunnut tuhlata rahaa askeihin kun sätkät oli paljon halvempia. Ja olin itse asiassa teinistä asti polttanut sätkiä niin askitupakka maistuikin ihan kamalalta. Mulla meni vaaleeta Bonusta.Taidan olla ainut köyhä joka polttaa sätkiä. Ja merkkinä on vihree bonus.