harmaija
\
Ja jos sitä tupakkalakosta seuraa tosiaan ihan niin hengenvaarallinen stressi,niin silloin on kyl jotain pahemmin pielessä.
Viekö tupakan poltto muuten sit stressin pois?Ei ainakaan minulta.
Järkyttävää jos jossain oikeasti väitetään et kessuttelu on parempi,ku pien stressaaminen.
Mun mielestä jos lapsia aletaan hankkiin,niin pitäisi sit ees sen verran osoittaa vastuuta,et lopettais polttamisen.Itsekästä touhua....
Missä hitsin tynnyrissä sitä sitten pitäis raskausaika elää,ettei vaan vahingoissakaan stressais mistään.Eiköhän tuo stressi jossain määrin kuulu ihan normaaliin elämään?Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 12:39 äippä kirjoitti:Neuvolassa sanoivat että tupakkalakosta johtuva stressi(jos sellasta on) on pahempi kun se että vähentää pottamista..Korkea verenpainen ym.
Yks mun hyvä ystävä potti koko raskauden ajan, tosin vähensi sitä aikalailla just jonkun 5 tupakkaa sanoi polttavansa.Lapsi kuitenkin ihan terve.Tietysti tupakka on pahasta mutta onhan se hyvbä että edes vähentää kun et polttaa kokoajan.Näkeehän noita viimisillään olevia baarissa ympäripäissään rööki suusa
:/ .. Se jos jokin on inhottava näky..
Ja jos sitä tupakkalakosta seuraa tosiaan ihan niin hengenvaarallinen stressi,niin silloin on kyl jotain pahemmin pielessä.
Viekö tupakan poltto muuten sit stressin pois?Ei ainakaan minulta.
Järkyttävää jos jossain oikeasti väitetään et kessuttelu on parempi,ku pien stressaaminen.
Mun mielestä jos lapsia aletaan hankkiin,niin pitäisi sit ees sen verran osoittaa vastuuta,et lopettais polttamisen.Itsekästä touhua....