jos poltat askin päivässä niin lapsesi aivan varmasti altistuu tupakan myrkyille!Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 21:06 tamppa kirjoitti:odotusaikana en polttanut yhtään enkä sillon ku imetin tosin maitoa riiti vain kuukauden ajan ja sen jälkeen aloin polttamaan. poltan todella paljon;aski päivässä mutta en koskaan lapseni lähellä eli hän ei alistu tupakan savulle.
great näin o!Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2006 klo 17:16 Hay-D kirjoitti:\jos poltat askin päivässä niin lapsesi aivan varmasti altistuu tupakan myrkyille!Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2006 klo 21:06 tamppa kirjoitti:odotusaikana en polttanut yhtään enkä sillon ku imetin tosin maitoa riiti vain kuukauden ajan ja sen jälkeen aloin polttamaan. poltan todella paljon;aski päivässä mutta en koskaan lapseni lähellä eli hän ei alistu tupakan savulle.
Kukaan ei ole niin riippuvainen tupakasta, että ei voisi olla raskausaikana polttamatta. ja altistat puolustuskyvyttömän lapsesi vaaroihin, vauva voi kuolla siihen, että poltat.Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 13:33 diarrhea kirjoitti:poltanhan minä.. ennen ku tyttö syntyi, poltin jonku askin päivässä, raskauden aikana suurinpiirtein 5/pv ja nyt samaa tahtii ku olen taas raskaana.
En itsekkään todellakaan kannata tupakointia raskausaikana ja on kieltämättä tullut paheksuttua polttavia mammoja maha pystyssä. En kuitenkaan todellakaan lähde tuohon kypsyysväittämään mukaan! Hyvä tuttavani 35vuotias tunnollinen 7lapsen äiti on polttanut joka raskaudessaan ja on todellakin kypsä!Hän on se keneltä kylän mammat neuvoja ja vinkkejä kyselevät.Hyvin niitä lapsia voi kasvattaa vaikka nortti huulessa välillä palaisikin!<br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 18:25 älytöntä kirjoitti:\Kukaan ei ole niin riippuvainen tupakasta, että ei voisi olla raskausaikana polttamatta. ja altistat puolustuskyvyttömän lapsesi vaaroihin, vauva voi kuolla siihen, että poltat.Alkuperäinen kirjoittaja 06.09.2006 klo 13:33 diarrhea kirjoitti:poltanhan minä.. ennen ku tyttö syntyi, poltin jonku askin päivässä, raskauden aikana suurinpiirtein 5/pv ja nyt samaa tahtii ku olen taas raskaana.
Tupakkaa polttavat äidit eivät ole kypsiä äitejä, iästä riippumatta. Raskausaikana tupakoitsijoita pitäisi sakottaa. Hirveää nähdä synnytyssairaaloiden edessä äitejä röökit suussa maha pystyssä. YÖK!!!!!!!!! :headwall:
Tätä ei voi ku peesiä!!Alkuperäinen kirjoittaja 07.09.2006 klo 15:52 taizii kirjoitti:Diarrhea, miettisit hiukan. Sun eka lapses synty keskosena, eikö vaan?
Oletko ajatellut ettei sun tupakointis oo ainakaan vauvaa auttanu ja nyt taas poltat. :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
Mua oikeen ärsyttää tollaset välinpitämättömät ihmiset(mitä et varmaankaan muuten ole) mutta lopeta se tupakointi edes raskausajan ajaksi.Jos kerra taas raskanaa olet.
en itse polta enää raskauden aikana, mutta enemmän kuin ne 5 tupakkaa päivässä polttavat äidit, #&%?$!* tuollaiset sormella osoittelevat arvostelijat omasta mielestään täydelliset superäidit jotka voivat kohdella muita ihmisiä ihan miten tykkäävät. katoppa peiliin.se joka on synnitön heittäköön sen ensimmäisen kiven.jos ei, pysyköön hiljaa.<br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2006 klo 19:01 Saaga kirjoitti:Lainattu viesti on poistettu.
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2006 klo 12:39 äippä kirjoitti:Neuvolassa sanoivat että tupakkalakosta johtuva stressi(jos sellasta on) on pahempi kun se että vähentää pottamista..Korkea verenpainen ym.
Yks mun hyvä ystävä potti koko raskauden ajan, tosin vähensi sitä aikalailla just jonkun 5 tupakkaa sanoi polttavansa.Lapsi kuitenkin ihan terve.Tietysti tupakka on pahasta mutta onhan se hyvbä että edes vähentää kun et polttaa kokoajan.Näkeehän noita viimisillään olevia baarissa ympäripäissään rööki suusa
:/ .. Se jos jokin on inhottava näky..