Jos pienen lapsen isä ei käy baareissa juuri koskaan...

• Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti
weballergy
Monesti törmää kyllä kieltämättä tuohon.
Meillä mies käy harvemmin baareissa, ja monesti saa kuulla että "jätkä vähän tossun alla kun ei ikinä käy missään" ja "saitko kerranki luvan lähtee baariin" jne. |O :headwall:

Niin, kaikki miehethän ilman muuta haluaa käydä baarissa, eikä kukaan voi viihtyä kotonaan.

vieras
Ajattelen, että onpa ihana mies, tuo omani, kun ei tunne mitään tarvetta ravata ravintelissa joka viikonloppu, eikä edes joka kuukausi. Ja ihan oma-aloitteisesti kotona pysyy, ei tarvi pakottaa.

Lumikuningatar
En ajattele. Mun mies käy kerran tai kaks vuodessa ja on aina ollut semmonen. Saa mennä jos haluaa, mutta eipä näytä kauheesti kiinnostavan. Eikä se sen kummemmin ole tossun alla. Jotku miehet ei vain viihdy baareissa.

poikia3
Mun mies ei oo käynyt baareissa edes ennen lapsia, eikä käytä alkoholia lainkaan. Ja minä käyn jossain n. 4 kertaa vuodessa, tapaamassa ystäviä, syömässä ja juttelemassa.

Kaikkien elämään kun ei baareilu kuulu lainkaan.

En ajattele. Mun mies ei käy juuri ikinä baarissa. Kolmen vuoden aikana ollut kerran risteilyllä työkavereiden kanssa ja kerran konsertissa.

Eikä johdu siitä, ettenkö mä "päästäis" ei vain ole sellainen ihminen, joka viihtyis baarissa.

Työäiti
Juu, mä oon ihan hirvee pirttihirmu. Meillä kummallakin on suurinta juhlaa saada olla rauhassa kotona. Tehdä omia kivoja juttuja siellä. Miksi baariin pitäisi silloin lähteä?

väärinymmärretty
Kaikki tuntuu ajattelevan, etten tykkää, jos mies käy baarissa. Mies ottaa mieluummin kotona -ja siitä taas en oikeesti tykkää. Mieluummin siis sinne baariin vaikka. Mutta kun ei se tykkää mennä. Ja kaikki varmaan ajattelee, etten päästä. Onpa ihan suoraan sanottukin. Ja kun olen sanonut, että saa mun puolesta, niin on vaan vastattu jotenkin tympeesti, että "niinpä niin" tms... Ärsyttää, kun ukkokin antaa niiden ylläpitää tuollaista kuvitelmaa minusta!!!

vieras
Meistä kumpikaan ei ole koskaan edes käynyt, itseäni ei edes kiinnosta. Ja mieheni on ulkomailta kotoisin ja hänen kulttuurinsa sellainen ei edes kuulu joten ei hän ole kiinnostunut täällä Suomessakaan baareista.

Yhteistyössä