Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luin että selässä olevat reiät![]()
Purkissa se lukee, kai se yleensä on pari päivää kokonaiskuivumisaika tasoitteilla, pintakuiva on nopeammin. Tosiaan isot reiät joutuu moneen kertaan vetämään ohuesti ettei vetäydy tai halkeile.
Ahaa no täytyy sit viikonloppuna mennä peittää reiätMaanantaina olisi tarkoitus maalata. Käytännön vinkkejä reikien peittämiseen, tarviinko vinkkejä? Eihän se vaikeaa varmaan ole
Koskaan en oo tuommoisia hommia tehnyt
Suurkiitos teille!!
Muoks* Pieniä reikiä on, ei oo isoja![]()
Oikeestaan ei voi hioa liikaa. Eikä se hiominen mitenkään kinkkistä oo, jos osaa ostaa oikeanlaisen kitin, nii ei tuota ongelmia. Pintakitit on suhteellisen helppoja hioa, ei ole kovin kovaa ainetta...
ruuvinreiät jos on syviä niin sinne voi tukkia jotain tikunpätkää, esim tulitikkua pohjalle ettei tarvi monen sentin syvyyteen sit kittiä laittaa. kitin kuivumisessa on olennaisisnt se kerroksen paksuus, jos esim parin sentin syvyinen reikä niin tavallinen kitti kuivaa kakski vuorokautta. sitte on sellasta pikakittiä jossa on vaan muutaman tunnin kuivumisaika.
Hmm nyt alkaa tulla kummia sanojaMulla on vain ne välineet jotka sain Vvo:n kotipakista
Kotipakki 1 sisältää seuraavat tuotteet:
maalausastian kansineen
kevyttasoitteen
tasoituslastan
hiomapaperia 6 arkkia
maalarinteippiä 2 rullaa
maalinpesuainetta 1l
maalaus- ja tapetointiohjeet
eri levyisiä siveltimiä 3 kpl
maalaustelan ja kaukalon
maalausrajaajan
maalarinlakin
rullamitan 3 m
ristipää- ja tasapäämeisselit
lukko- ja yleisöljyä 1pll
Vieno-yleispesuainetta 1l
uuninpuhdistusainetta
Pärjäänkö siis näillä??Ootte mahtavia kun autatte minuu
:heart:
Oikeestaan ei voi hioa liikaa. Eikä se hiominen mitenkään kinkkistä oo, jos osaa ostaa oikeanlaisen kitin, nii ei tuota ongelmia. Pintakitit on suhteellisen helppoja hioa, ei ole kovin kovaa ainetta...
Samalla voisin kysyä että voiko vessan seiniä maalata?
Samalla voisin kysyä että voiko vessan seiniä maalata?
Voi maalata... Onko samassa tilassa suihkua vaan vaiko pelkästään pönttö ja lavuaari? Jos Suihku, nii maalaus Lujalla ja jos ei oo nii vaikka Trend 20 tai vastaava kiiltoasteelta yhtä kiiltävä. Kiiltävä maali pesunkestävämpi![]()
Suihku samassa.. Täytyy kysellä jossain vaiheessa saako maalata
ei oo tämän päivän homma kuitenkaan
![]()
![]()
En mä mitn miehiä tarvii kun kysyn täältä ja opettelen itte, hitsi![]()
Tiedäthän että halkeama pitää ns. "aukaista" ennen kittausta, se estää osittain uudelleen halkeamisen. Pahimmassa tapauksessa halkeama pitää nauhoittaa, jos seinä kovin elää. Ja jos hiot hiomalossilla, nii sillon et saa kittipaikkaa kuopalle![]()
Eli kun on suihku samassa nii sitten Lujalla. Yleensä suihkun alaosa on laatalla ja yläosa maalilla. Miten teillä? Harvemmin nähny pelkästään maalipintaa suihkussa...
En muista enääkaksi kertaa oon käyny mun uudessa kodissa
huomenna menen pojan kanssa täyttää reiät.. Lavuaarin yläpuolella on kaksi reikää jotka haluisin täyttää.. Sit jos täytän ne niin täytyykö mun sit maalata vessa? Eli näkyykö se täyte?
![]()