jos painaisit 55kg, olisitko tyytyväinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mieluummin lihoisin vähän
olen 167cm pitkä ja painan 52kg.päinvastoin yritän saada painoa nousemaan sinne 55 kg koska mielestäni olen liian laiha.ei vaan auta sipsit, karkit tai muutkaan herkut
 
vieras
Miksi te haluatte olla alipainoisia? Hyvin harva pysyy niissä missinmitoissa ilman jatkuvaa ruokavalion tarkkailua ja jonkunasteista aliravitsemustilaa, sellaisia ihmisiä on harvassa joilla hoikkuus on sellaista että paino ei nouse millään.
 
En olisi, sillä painan nyt 45 kiloa ja tää on unelmapaino minun mielestäni juuri minulle. > Näytän sopusuhtaiselta ja hoikkaselta, en kuitenkaan miltään luurangolta, sillä mulla on "timmi" kroppa, ei luuta tai läskiä vaan sopivasti lihasta. =) (Pituutta 162 cm)
 
(vierailija)
En. Aina kai sitä jostain löytyisi tyytymättömyyden aihe, ts. tyytyväisyyteni ei ole kiloista kiinni. Luulin joskus, että laihempana olisin onnellisempi. Kokemus osoitti, että olin väärässä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
En olisi, sillä painan nyt 45 kiloa ja tää on unelmapaino minun mielestäni juuri minulle. > Näytän sopusuhtaiselta ja hoikkaselta, en kuitenkaan miltään luurangolta, sillä mulla on "timmi" kroppa, ei luuta tai läskiä vaan sopivasti lihasta. =) (Pituutta 162 cm)
Minä olen kaksi senttiä pidempi ja 45-kiloisena olin hoidossa lapsinlahden sairaalassa anoreksian vuoksi. vaikea kuvitella että näyttäisit sopusuhtaiselta ja hoikalta samoissa mitoissa joissa minä näytin nälkiintyneeltä.
 
Roosa
Kyllä olisin. Nyt imetys on vienyt kiloja ja painan n. 50 kg, mutta ihan mielelläni painaisin enemmän. Olen 163 cm pitkä.
En osaa mitenkään ihannoida liiallista laihuutta.
 
toinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä painan ja en ole. pituutta on 170cm, 5kg pitäisi pudottaa että olisin tyytyväinen.

Olisin. Pituutta myös 170cm. Tosin tiedän kokemuksesta ettei tuo pidä paikkansa. Painoin joskus 53kg ja silti olisi se 5 pitänyt saada pois. Tällä hetkellä painan 64kg ja se on AIVAN LIIKAA vaikka raskaana olenkin.
 

Yhteistyössä