jos painaisit 55kg, olisitko tyytyväinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pieni
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Olis kiva kun kaikki kertois pituutensa niin sais paremman kuvan ihmisistä.

Mulla on pituutta 168cm ja 55 kiloisena olisin liian laiha, 60kg olis parempi.

Hassua kun jotkut pitää jotain 5kg lisää normipainoonsa aivan kamalana, eihän se ole mitään!
No se riippuu ihan pituudesta. Jos pituutta on 153cm niin kyllä ylimääräinen 5kg tuntuu ja näkyy. Minä olisin esim 59kg:n painoisena ylipainoinen, ihan niiden virallisten painoindeksitaulukoiden mukaan. Ja normaalipainon alaraja on mulla vastaavasti 46,5kg. 15 cm pidemälle se 5kg ei ehkä olekaan niin iso lisäys painoon.
 
älä nyt
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä painan ja en ole. pituutta on 170cm, 5kg pitäisi pudottaa että olisin tyytyväinen.
et kyllä ole tosissasi! olisit silloin alipainoinen ja raakasti!

itse jos painaisin 55kg, olisin varmaan laiha ja surkean näköinen. 65 kg on minulle sopiva ja siltikin näytän hoikalta.
 
Pia
En usko että olisin tyytyväinen.
Pituutta kun on 175cm niin näyttäisin entistä enemmän pelkältä luurangolta :/
Sama täällä. Olen tyytyväinen 65 - 68 kg:n painoisena. Vauva 4 kk, joten raskauskiloja vielä seitsemän kiloa tiputettavana. Lihoin 25 kiloa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja pieni:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Olis kiva kun kaikki kertois pituutensa niin sais paremman kuvan ihmisistä.

Mulla on pituutta 168cm ja 55 kiloisena olisin liian laiha, 60kg olis parempi.

Hassua kun jotkut pitää jotain 5kg lisää normipainoonsa aivan kamalana, eihän se ole mitään!
No se riippuu ihan pituudesta. Jos pituutta on 153cm niin kyllä ylimääräinen 5kg tuntuu ja näkyy. Minä olisin esim 59kg:n painoisena ylipainoinen, ihan niiden virallisten painoindeksitaulukoiden mukaan. Ja normaalipainon alaraja on mulla vastaavasti 46,5kg. 15 cm pidemälle se 5kg ei ehkä olekaan niin iso lisäys painoon.
näinhän se menee,amen
 
vieras
Viestin alullepanija on varmasti tyytymätön moniin vastauksiin, moni kun painaa vielä vähemmän kuin hän. Mielestäni kysymyksen takaa paistaa narsistinen persoona, joka on ehkä syömishäiriön polulla.
 

Yhteistyössä