Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mama:voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
sitä ei kyllä painosta näe onko syömishäiriöinen vai ei...Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mama:voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
Mutta jos ap kovin tuon alle menisi, niin voisi olla sitten jo vähän laiheliini.
No sitte sun painoindeksi ois 17,3 ja näyttäsit lähinnä tikkarilta. vaikka saisit painoa heti kohta lisää, ehtisi se vaikuttaa sun yleiskuntoon, luustoon ja tukkaan. En suosittele. Tikkari.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä painan ja en ole. pituutta on 170cm, 5kg pitäisi pudottaa että olisin tyytyväinen.
Just joo. Nää on taas näitä, jotka vaan haluu et niille kerrotaan kuinka hirveen laihoja ne on ja kuinka niiden pitäis lihoa ja jotka mankuu kuinka "paljon" ne on syöny yhen omenan jälkeen. *tähän sopis niin hyvin sellanen silmiään pyörittävä hymiö!*Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä painan ja en ole. pituutta on 170cm, 5kg pitäisi pudottaa että olisin tyytyväinen.
Kyllä se vähän viitteitä antaa se pituus/painosyhdekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:sitä ei kyllä painosta näe onko syömishäiriöinen vai ei...Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mama:voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
Mutta jos ap kovin tuon alle menisi, niin voisi olla sitten jo vähän laiheliini.
Syömishäiriöitä on muitakin kuin anoreksia, ja suurimmaksi osaksi bulimikot ovat normaalipainoisia tai jopa ylipainoisia. Läheskään kaikki anorektikot eivät ole eläviä luurankoja, suurin osa heistäkin pysyttelee melko lähellä normaalipainon alarajoja.Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Kyllä se vähän viitteitä antaa se pituus/painosyhdekin.Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:sitä ei kyllä painosta näe onko syömishäiriöinen vai ei...Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja mama:voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O