jos painaisit 55kg, olisitko tyytyväinen?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:
Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.

Mutta jos ap kovin tuon alle menisi, niin voisi olla sitten jo vähän laiheliini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:
Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.

Mutta jos ap kovin tuon alle menisi, niin voisi olla sitten jo vähän laiheliini.
sitä ei kyllä painosta näe onko syömishäiriöinen vai ei...
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä painan ja en ole. pituutta on 170cm, 5kg pitäisi pudottaa että olisin tyytyväinen.
No sitte sun painoindeksi ois 17,3 ja näyttäsit lähinnä tikkarilta. vaikka saisit painoa heti kohta lisää, ehtisi se vaikuttaa sun yleiskuntoon, luustoon ja tukkaan. En suosittele. Tikkari.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä painan ja en ole. pituutta on 170cm, 5kg pitäisi pudottaa että olisin tyytyväinen.
Just joo. Nää on taas näitä, jotka vaan haluu et niille kerrotaan kuinka hirveen laihoja ne on ja kuinka niiden pitäis lihoa ja jotka mankuu kuinka "paljon" ne on syöny yhen omenan jälkeen. *tähän sopis niin hyvin sellanen silmiään pyörittävä hymiö!*

Jos painaisin ton verran, tilaisin pizzan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:
Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.

Mutta jos ap kovin tuon alle menisi, niin voisi olla sitten jo vähän laiheliini.
sitä ei kyllä painosta näe onko syömishäiriöinen vai ei...
Kyllä se vähän viitteitä antaa se pituus/painosyhdekin.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja mama:
voisin sanoa että olet kyllä jo syömishäiriön puolella!! :O
Mun mielestä kans kuulostaa kummalle :ashamed:
Pöh mikään syömishäiriöinen olisi vielä... olen 168,5 cm ja tuo 55 kg olisi ihannepaino mulle...menee se näinkin, muutamia kiloja muhkeampana.

Mutta jos ap kovin tuon alle menisi, niin voisi olla sitten jo vähän laiheliini.
sitä ei kyllä painosta näe onko syömishäiriöinen vai ei...
Kyllä se vähän viitteitä antaa se pituus/painosyhdekin.
Syömishäiriöitä on muitakin kuin anoreksia, ja suurimmaksi osaksi bulimikot ovat normaalipainoisia tai jopa ylipainoisia. Läheskään kaikki anorektikot eivät ole eläviä luurankoja, suurin osa heistäkin pysyttelee melko lähellä normaalipainon alarajoja.
Syömishäiriöön tai enemmänkin kehonkuvan häiriöön viittaa se että joku tieten tahtoen haluaa olla alipainoisissa mitoissa, se kun suurimmalle osalle naisista on mahdotonta ilman erittäin tarkkaa ruokavaliota.
 
hoikka
Olen 178 pitkä ja ekan raskauden jälkeen painoin 51kg "pahimmillani", en olisi tyytväinen, 58kg on oma ihannepainoni, johon pyrin ja jonka haluan pitää. Monen mielestä sekin liian vähän.
 
Mie painan ja olen tyytyväinen. Haluaisin kyllä kiinteämmäksi,eiku rautaa pumppaan vaan ja sit kyllä paino nousis, mut ei sen väliä lihas painaa enempi ku läski. Tokko tuota puntaria vahtaamaan, kuhan vaatteet istuu eikä roiku. :p
 

Yhteistyössä