Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jos mä oisin sinä, uskaltaisin ottaa. Kyllähän sä huomaat, jos sun tulee tokkurainen olo.
Uskaltaisit varmaan, mutta jos Rieputalle tulee pillereistä ja viinistä tokkurainen olo ja sammuu vaikka jonnekin hankeen, niin otatko vastuun? Siinä vaiheessa on myöhäistä katua, kun makaa taju kankaalla jossain tienposkessa.
Sulla kyllä lukee tuolla aloituksessa, että muutama annos alkoholia. Yksi viinilasillinen ei ole muutama annos. Sinuna en silti uskaltaisi ottaa Panacodia yhtäaikaa viinin kanssa, vaikkakin se viini nautittaisiin illalla. Panacod on sen verran tujua ainetta.
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä;22851311:mä en ole KOSKAAN tullut panacodista miksikään. Joten jos nyt ottaa niin voisin ihan hyvin ottaa illalla viiniä.
Mä olen teininä menny jopa sairaalasta suoraan vetää perseet kun olin saanut nukutuslääkkeet ja vahvat kipulääkkeet aamupäivästäheh
Vai olisiko parasta jättää väliin?
Ja tuo ilta tarkoittaa noin klo 20 eteenpäin.
Tuo hengityslama iskee vasta suurilla annoksilla(yli 150mg) jota tuskin ap ottaa. Toki alkoholi lisää tokkuraisuutta mutta jos annokset pysyvät kodeiinilla alle 60mg voi ottaa alkoholia vaikka lääkkeenkin kanssa. Eipä se ku hieman väsytä lisää. Itse huolestuisin ennemmin panacodin parasetamolista. Se ku pakkaa olla maksatoksista suurilla annoksilla ja etenki alkoholin kanssa nautittuna voi jälki olla tuhoisaa.Tuoteselosteessa lukee näin:
"Panacodin käyttö ruuan ja juoman kanssa
Alkoholin samanaikaista käyttöä tulee välttää mahdollisen hengitysdepressiovaikutuksen takia."
Eli jos haluat ottaa riskin että hengittäminen loppuu niin ota toki alkoholia. Ihan perusbunaroissa ei kuitenkaan tällaisia varoituksia ole, joten ottaisin tuon varoituksen vakavasti!