Raskauden yritys. Uskallanko juoda pari lasillista? En usko, että voisin olla raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ensi viikolla olisi tilaisuus, jossa tarjotaan alkoholia. En halua kieltäytyä, koska heti alkaa kysely. Haluan salata mahdollisen raskauden.

Aikaisemmissa kahdessa raskaudessa oireet (rinnat tuntuivat silloin aavistuksen raskaammilta) ovat alkaneet jo tässä vaiheessa, nyt siis kp 24/29. Menkkojen pitäisi alkaa pe.

Olen tässä kuulostellut oloani, ja miettinyt olisiko meillä voinut käydä nyt tärppi. Rinnat eivät juuri tunnu sen kummemmilta kuin ennen menkkojakaan. Alavatsanipistelyt voivat liittyä lähestyviin menkkoihin.
Olo on vähän flunssainen, (lämpö ollut aamulla 36,9 ja illalla 37), olen ehkä tulossa kipeäksi, joten voi olla, etten edes lähde kyseiseen tilaisuuteen.

Uskallanko juoda lasillisen, pari, etten herättäisi epäilyjä?

Mulla kyllä nippaili alavatsasta juuri tuolloin ja olin askaana. Vauvallehan ei tuossa vaiheessa olisi niistä parista lasillisesta haittaa, mutta itse en riskeeraisi kun ei voi tietää vaikuttaisiko kesken menoon.

Vauvalla ei heti ole yhteistä verenkiertoa sinun kanssa. Voit elää ihan normaalisti plussatestiin asti. Lasillisesta ja parista ei tässä kohtaa ole haittaa vaikka olisitkin raskaana.

[QUOTE="Vieras";27827816]Mulla kyllä nippaili alavatsasta juuri tuolloin ja olin askaana. Vauvallehan ei tuossa vaiheessa olisi niistä parista lasillisesta haittaa, mutta itse en riskeeraisi kun ei voi tietää vaikuttaisiko kesken menoon.[/QUOTE]

Olen kokenut keskenmenon, joten siksi asia vaivaa kovasti minua.

[QUOTE="eee";27827861]Voitko ottaa esim. tarjottua viiniä lasin, ja juodakin vain puoli lasia ja antaa loput vaikka miehellesi tai kaataa vessassa käydessä lavuaariin?[/QUOTE]

Mies ei ole mukana, eikä juoman kaataminen lavuaariin onnistu. Baarissa voin vaivihkaa tilata alkoholitonta juomista. Kunhan vain on jokin lasi kädessä, niin en herätä huomiota :)

[QUOTE="alkup.";27827879]Mies ei ole mukana, eikä juoman kaataminen lavuaariin onnistu. Baarissa voin vaivihkaa tilata alkoholitonta juomista. Kunhan vain on jokin lasi kädessä, niin en herätä huomiota :)[/QUOTE]

Soodavesi ei yleensä herätä ihmettelyjä. Näyttää gt:ltä, eikä sen juominen muutenkaan ole kovin kummoista, vaikka joku kysyisikin lasin sisältöä. Useimmissa baareissa on myös alkoholitonta olutta, joka menee kyllä täydestä ulkopuolisiin.

Yhteistyössä