Jos olisit joulukoristelaatikko, missä piileskelisit?

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Viime vuonna talletin huolella kaikki meidän perheen joulukoristeet (pl. joulukuusenkoristeet) kenkälaatikkoon, jonka laitoin hyvään talteen. Joo, niin hyvään, että mistään ei löydy nyt.

Kaikki kaapit ja laatikot on käyty läpi, samoin ulkovarasto. Mistä ihmeestä mä vielä voin niitä etsiä?

Auttakaa |O!

Meidän talossa jos olisin kateissa, ni löytyisin vintiltä. MIhinkähän ois mahtanut vuosi sitten tekemäni ovikranssi piiloutua? Mies sen nappas viime keväänä ovesta pois eikä muista, et minne laittoi :( Oli viel ihana jouluinen kranssi...

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Meidän talossa jos olisin kateissa, ni löytyisin vintiltä. MIhinkähän ois mahtanut vuosi sitten tekemäni ovikranssi piiloutua? Mies sen nappas viime keväänä ovesta pois eikä muista, et minne laittoi :( Oli viel ihana jouluinen kranssi...

Ukkos heittäny roskiin. :(

Meillä on kellarissa. Kaameen kamakasan takana ja niin ylhäällä etten yletä niihin :'(
Kunhan sais tuon ukon hakemaan kaikki laatikot, kun en mä muista mitä missäkin on :|

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Viime vuonna talletin huolella kaikki meidän perheen joulukoristeet (pl. joulukuusenkoristeet) kenkälaatikkoon, jonka laitoin hyvään talteen. Joo, niin hyvään, että mistään ei löydy nyt.

Kaikki kaapit ja laatikot on käyty läpi, samoin ulkovarasto. Mistä ihmeestä mä vielä voin niitä etsiä?

Auttakaa |O!

Minä kysyin tuota samaa jo 3vkoa sitten ja loppujen lopuksi marssin kauppaan ostamaan uudet. Hyvässä tallessa on... :snotty:

Komerot on tosiaan joka suunnasta tarkistettu, vaatehuonetta, kellaria tai vinttiä ei ole. Ulkovarastokin on tarkistettu.

Hiivatti soikoon, siellä laatikossa on pojan askartelemat maailman söpöimmät joulutontut, mä haluun ne esille |O

Etsipä uusiksi siten, että nostelet tavarat pois hyllyiltä. Kova homma, mutta ainut varma tapa. Ehkäpä voisit samalla pyyhkiä pölyt ja siivota kaapit :) Olen joskus etsinyt tavaraa moneen kertaan tietystä paikasta, mutta vasta hyllyn tyhjentämisen jälkeen olen löytänyt hakemani.

Se on kyllä kumma juttu,miten varmaan talteen aina laitetaankin tavarat..Meillä on kans jemma niminen piilo,mut sitäkään ei oikeen tiietä missä se on..ainakaan sillon kun tarviis :whistle:

Meijän joulukoristeet mahtaa olla eteisen kaapin ylähyllyllä,kaiken muun roinan takana..ehkä

Yhteistyössä