Hienoa että ajattelet noin!:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Tuleva yhden äiti;29800563:Yksi, ei ole muuten varaa.
Mies on vaikeasti työllistyvä ja mä saan vaan osa-aikaisuuksia. Eikä meillä ole tapana heti ensimmäisenä olla Kelan ja sossun ovilla tukia vonkumassa. Tokihan kuudesta lapsesta jo saisi ihan kivat tuet, ja sossustakin varmasti helposti.
Noei koskaan! Saisin mun entisen miehen puhelinsoitolla takas ja lapsen kahden vuoden päästä, mutta en halua sitä elämää nyt. Sinkkuudessa on miljoona hyvää puolta ja siinä, ettei ole lapsiaLapsia tasan nolla, ja taitaa olla miehestäkin pulaa, ehkä lisääntymisen kontrollointi noudattaa luonnonlakeja, ja kumppaninvalinnassa heikolle lenkille jää tyhjä arpa
Onko sinusta hyvä asia kohdella toista ihmistä noin?Noei koskaan! Saisin mun entisen miehen puhelinsoitolla takas ja lapsen kahden vuoden päästä, mutta en halua sitä elämää nyt. Sinkkuudessa on miljoona hyvää puolta ja siinä, ettei ole lapsia
Mutta en mä ole ottamassa, hän saa löytää uuden ja elää onnellisena sen kanssa. En ole mikään ilkeä ihminen:sOnko sinusta hyvä asia kohdella toista ihmistä noin?