H
huolissaan
Vieras
Siis perusverenkuvassa? Näkyisikö syöpä myös yleiskunnossa, siis jos yleiskunto on tosi hyvä eikä mitään oireita?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:hei pennola, millaisia ne muutokset voisivat olla?
Alkuperäinen kirjoittaja crp:eli siis voi olla syöpä ja veriarvot ei kerro mitään. Mitäs se CRP kertoo?Mulla oli leukosyytit korkeella ja crp alle 8 (pika-testi) mun keskenmenon aikana. Outoo..ku mul otettiin just ennen keskenmenoo testejä niin kaikki oli normaaliarvoissa, miksi sitten leukosyytit nousi keskenmenon aikaan...vai onkohan kropassa jotaa häikkää?
Alkuperäinen kirjoittaja crp:no ei kyl oo suurentuneita imusolmukkeita. Jokuhan mul vieläkin päällä ku aftatkaan ei oo lähetny viel vaan vaivaavat koko ajan. Alko raskausaikana. KM oli 1.9 ja HCG meni upeesti alas joten ei siinä mitään mut aattelin voisko roppa olla vielä jäljessä jotenkin kun rv:tä oli 10+ ku meni kesken...mutta kiitos sulle vastauksista, PennolaKiva, ku on sinunlaisia täällä palstalla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mun miehellä huomattiin asia nimenomaan veriarvoista. Tai no toki ei niistä tiedetty, että mikä miehellä on mutta nähtiin, että jotain on pielessä. crp oli 148 ja senkka 80, leukkarit oli koholla ja olihan siellä muitakin arvoja metsällään.
Mies otettiin sairaalaan sisään ja lääkäri totesi, että ei tämä mitään ihmeellistä kuitenkaan ainakaanole. Pahimpana vaihtoehtona väläytti selkärankareumaa silloin.
Ultra paljasti kuitenkin pernassa 6cm halkaisijaltaan olevan kasvaimen ja varjoainekuvaus sen jälkeen paljasti kaikki suurentuneet imusolmukkeet. Ensimmäisen suurentuneen imusolmukkeen mies itse löysi kaulaltaan vasta diagnoosin jälkeen.
Oireet kutina ja yöhikoilu oli miehellä myös, mutta ei niin voimakkaana, että niistä ois tajunnut itse epäillä mitään. Mutta diagnoosin jälkeen mies totesi, että eipä tuo urheilukaan ole tuntunut sujuvan entiseen malliin eli joku on tökkinyt, mutta ei ollut huomannut asiaa ajatella. Kuume nousi vasta siellä sairaalassa, kun otettiinsisään.
Tämä diagnoosi siis maaliskuussa 2006. Hoidot loppui lokakuussa 2006 ja sen jälkeen on käynyt kontrolleissa ja kaikki hyvin. Hodgkinin lymfooma siis kyseessä.