Jos olisin tullut raskaaksi 19.7..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisilla voi näkyä jo hyvissä ajoin ja toisilla vasta esim. viikolla 6-7. Oon kuullu muutamasta tuollaisestakin tapauksesta. Sehän riippuu ihan siitä miten just sulla sattuu istukkahormoni erittymään. Ja ei se hedelmöitys (=raskaaksi tulo) ole just tuolloin välttämättä tapahtunut, kun siittiöthän elää (mun tapauksesssa onneksi :) ) muutaman päivän. Koska sulla on siis alkanu menkat viimmeksi? Siitähän se on helppo kattoa, koska olis ollu "otolliset" (tässä tapauksessa "petolliset") päivät.

Tein testin, ja negaa näytti...:) Toivottavasti menkat alkaisi, että ei tarvitsisi enään stressata.. Viimeisistä oikeista menkoista ei ole tietoa, pari kertaa napsinut jälkiehkäisy pillereitä (tiedän, tyhmää ) ja viimeiset "menkat" tuli ihan kaks viikkoa liian aikaisin, ja loppui just siinä 18-19.7..

Et sä voi raskaana olla jos yhdyntä tapahtui heti kun menkat loppu. Tai siis voit mutta se olisi todella todella epätodennäköistä joten voit olla ihan huoletta. Ja haki joku kunnon ehkäisy niin ei tarvi panikoida ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et sä voi raskaana olla jos yhdyntä tapahtui heti kun menkat loppu. Tai siis voit mutta se olisi todella todella epätodennäköistä joten voit olla ihan huoletta. Ja haki joku kunnon ehkäisy niin ei tarvi panikoida ;)

Pillereitä alan ihan kohta syömään... (heti kun ne menkat nyt alkaa ) Joo, no ei se mahdollista pitäiskään olla, mutta en tiedä sitten, miten vaikuttaa kun menkat alkoi jälkiehkäisypillereistä johtuen (?) kaks viikkoa liian aikaisin.. (ovulaatio olisi siis normaalisti ollut niihin aikoihin... )
Nää oireet ei voi johtua siitä stressistäkään, kun olen niitä tässä pari päivää ihmetellyt, ja sitten vasta aloin tajuta, mistä voi pahimmassa tapauksessa olla kyse...:(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pillereitä alan ihan kohta syömään... (heti kun ne menkat nyt alkaa ) Joo, no ei se mahdollista pitäiskään olla, mutta en tiedä sitten, miten vaikuttaa kun menkat alkoi jälkiehkäisypillereistä johtuen (?) kaks viikkoa liian aikaisin.. (ovulaatio olisi siis normaalisti ollut niihin aikoihin... )
Nää oireet ei voi johtua siitä stressistäkään, kun olen niitä tässä pari päivää ihmetellyt, ja sitten vasta aloin tajuta, mistä voi pahimmassa tapauksessa olla kyse...:(

Mulla ainakin katumuspilleri teki sen että menkat alkoi parin päivän päästä pillerin ottamisesta. Tutuilla on kanssa ollut niin että vuoto alkaa paljon aikaisemmin kun "olisi pitänyt".

Yhteistyössä