Jos olette eroamassa tai kun avioero on selvä

pidättekö sormuksen sormessa vai otatteko kokonaan pois vai vaihdatteko toiseen sormeen?
Itselläni tilanne seuraava, mies ilmoitti että haluaa erota ja vei avioerohakemuksen eteenpäin, nyt hänellä on oma kämppä minne muuttaa puolen kuun paikkeilla. Mies oli ottanut sormuksen jo heti pois, minä en. Eilen sitten vaihdoin vihkisormuksen toiseen käteen ja kihlasormusta en saanut pois, enkä halua että se katkaistaan. Eli se olkoon sormessa avioeron jälkeenkin.
Mutta miten olette toimineet muut?
Äidilläni on eron jälkeen ollut toinen sormus vasemmassa nimettömässä kohta 16v vuotta, hän on asunut toisen miehen kanssa, mutta he eivät ole kihloissa tai naimisissa keskenään.
 
"xxxx"
Siis et saanut sormusta pois!!!! Eikö se ahista ihan pikkaisen, milloin olet viimeksi ottanut sen pois ja pessyt kunnolla kätesi ja sormuksesi??

Kylmää ihan millainen pöpökanta siellä sormuksen alla elää.
 
[QUOTE="xxxx";22393470]Siis et saanut sormusta pois!!!! Eikö se ahista ihan pikkaisen, milloin olet viimeksi ottanut sen pois ja pessyt kunnolla kätesi ja sormuksesi??

Kylmää ihan millainen pöpökanta siellä sormuksen alla elää.[/QUOTE]

näinpä. ruokaa tehdessä, esim salaattia pilkkoessa pitäs sormukset ottaa pois. ja pitäähän ne kädet tosiaan pestä ilman sormuksia jokapäivä
 
"vieras"
Minä otin heti toukokuussa, kun ilmoitin miehelle, että tahdon eron. Siitä asti asiaa on vielä kuitenkin harkittu, mutta sormusta en ole laittaut takaisin enkä laita. Jos sellainen ihme kävisi, että jatketaan (mitä en nyt usko) niin mies on sanonut, että ostetaan uudet.

ÄItini on antanut minulle oman vihkisormuksensa joskus. On siis eronnut isästäni.
 
laboraattori
ap:
mulla kyllä liikkuu toi kihlasormus, mutta ei tule tuon ekan nivelen yli. Eli ei siellä mitään pöpöjä ole
Ai meinaatko, että jos sormus on niin tiukasti kiinni, niin väliin ei mahdu pöpöjä?

Missä olet ollut bilsan tunnilla? Kyllä sulla siellä sormuksen alla on bakteereita enemmän kuin vessan pöntössäsi, vaikka se sormus ei tulekaan ekan nivelen yli :D
 
"Neith"
mulla oli sormukset sormessa jonkun aikaa eron jälkeen, vaikka mä siis olin se joka halusin erota
senkin jälkeen kun oltiin erottu niin välillä laitoin sormukset takas kun oli niin omituista olla ilman niitä (siis sormessa tuntui omituiselta kun siinä ei ollutkaan sormusta)
mutta kyllä ne aika piakkoin jäi korulippaaseen kokonaan
 

Yhteistyössä