Jos olet suihkussa ja sinua alkaa pissattamaan, lähdetkö erikseen sieltä vessaan pissille?

• Viestiketjun aloittaja ********
  • Ensimmäinen viesti
Mä en vaan annan valua jalkoja pitkin viemäriin.
Mua alkaa pissattaa aina suihkussa, en tiiä onko se se veden ääni vai mikä. En tod. lähe sieltä erikseen vessaan.

Jdndn
No yleensä käyn ensin pissalla. Mutta jos alkaa pissattaa suihkussa, niin annan lorista siellä. Vessa on suihkusta erikseen, niin en jaksa kuivata ja mennä pissalle kesken suihkun.

Meillä on pytty ja suihku ihan vierekkäin, niin yleensä tulee sitten tottumuksesta istuttua pytylle. Mutta en lähtisi erikseen kauemmas, enkä ole lähtenytkään silloin kun ollaan asuttu asunnoissa, joissa pytty on kauempana.

"vieras"
Onko suihkussa pissaaminen oikeesti noin yleistä?! Kauanko te siellä suihkussa ootte jos ei sitä aikaa voi pidättää?
Itse en todellakaan pissaa suihkussa. Meillä on kylppärissä myös pönttö mutta vaikka ei oiskaan, kävisin sitten suihkun jälkeen. Käyn kyllä aina ennen suihkua/saunaa ensin pissalla.

yök
[QUOTE="höh";27827749]Kenellä voi olla muka näin toimimaton virtsaamistarpeen säätelyjärjestelmä?

Onko teillä jotain vammoja ja sairauksia? Oletteko aikuisia?[/QUOTE]

Ne on niitä jotka on kulkeneet vaipoissa kouluikään saakka? :D

Mulla ei tule koskaan suihkussa hätä. Jotenkin aikuinen osaa ennakoida tai pidätellä. :)

"vieras"
Eikö se lattiakaivo ja lattia ala haista jos siellä jatkuvasti pissaa? Yök, en oo tullut ajatelleeksikaan että joku noin tekee.. Seisotte sitten siellä pissavedessä tyytyväisinä?

"höh"
Alkuperäinen kirjoittaja yök;27827814:
Ne on niitä jotka on kulkeneet vaipoissa kouluikään saakka? :D

Mulla ei tule koskaan suihkussa hätä. Jotenkin aikuinen osaa ennakoida tai pidätellä. :)
Aivan.

Lääkärinä myös ajattelen, että terve aikuinen ei joudu ilman omaa tahtoaan tuollaiseen tilanteeseen nykyaikaisessa asunnossa; ei vaikkapa vessa olisikin toisessa kerroksessa kuin suihku. Jonkinlaisesta perversiosta lie kyse, ja sitten noista joilla on ties mitä vammoja (kummassakin?) päässä...

"eee"
No ei ole vielä koskaan yhtäkkiä kesken suihkun iskenyt niin kova pissahätä, ettenkö olisi voinut odottaa sitä varttia ja käydä vaikka suihkun jälkeen :D Saatan myös käydä ihan tarkoituksella pissalla juuri ennen suihkua (pöntöllä), jotta voin sitten suihkussa pestä alapään näppärästi samalla.

Siis oikeasti, jollekinko iskee niin hirvittävä kusihätä kesken suihkun, ettei pysty suihkun loppuun pidättämään??

"Lissu"
Kyllä mäkin olen tähän astiset 34 vuotta pystynyt pidättämään suihkun loppuun asti... katsotaan sitten kun ikää on 70+, mutta siihen asti en ole ajatellut alleni laskea.

iu
En ole koskaan kokenut ongelmaksi pidätellä, jos kesken suihkun alkaisi pissattaa. Harvoin tosin näin käy, sillä en mene pissahädässä suihkuun, ja varttitunnissa ei mulle yleensä kovin pakottava tarve ehdi tulla. Mutta jos joku haluaa pissailla suihkussa, niin eihän se millään lailla mun elämääni hetkauta. (Tosin jos joku vieras tekee näin meillä, niin toivon kyllä ettei mun tarvitse siitä tietää.)

"Höh"
Toivon että kaikki suihkuun pissaajat avautuvat nimellä oikealle sosiaaliselle ympäristölleen taipumuksestaan, jotta tässä voi valita tuttavistaan ne joiden luona kyläilee ja jotka kyläilee meillä...

"vieras"
Omassa suihkussa pissaan jos pissattaa, yleisissä tai vieraissa tietenkään en. Eikä haise viemäri tai kaivo, ainakin meillä on sellanen tosi moderni suihku jossa vesi juoksee kun hanaa pitää päällä ja pestään itsemme saippuoin, eli perään menee monta litraa vettä ja saippuaa. Lisäksi mulla on tapana pestä suihku ja kaivo erikseen siivouksen yhteydessä. Ymmärrän jos lämmittää veden saunassa ja siellä peseskelee saunakauhalla lorotellen niin vois alkaa pissa haista..

Ja mähän oon psykiatri, keskustelun lääkärin kannattaa hakeutua mun juttusille.

nnnn
No kyllä lähtisin vessaan, jos alkais suihkussa pissattaa. Ei se vessa nyt niiiin kaukana voi olla, vai millaisia hehtaariasuntoja teillä on? Meillä on kyllä yksi pönttö suihkuhuoneessa, joten käyn siinä jos tulee hätä.

Yhteistyössä