Jos olet itse sairaslomalla niin vietko lapset päiväkotiin?

vieras
no en kai mä kipeenäkin lähe päiväkodille saakka kävelemään ja taas hakemaan pois... samalla mä meen sitte matkalla töihinkin... eli kotona on lapset jos minä sairastan
 
kyllä olen vienyt ja vienkin. Varsinki jos lapset on terveinä ja meillä ei liiku mitää mahatautia. MAhatautia jos on niin sillon kaikki pysyy kotona vaikka ite sitä sairastaisinki vaan!
Tällä hetkellä maksaisin mitä vaan että saisin nukkua ja olla vaan. Elämäni eka nielutulehdus ja kipeee olen,mies työmatkalla ja ollaan täälä toisel puolen maapalloo. Pakko vaan jaksaa ja pärjätä nää muutama päivä vaikka päällää seisten.. sit luvalla saan sairastaaku ukkeli kotiutuu :|
 
Riippuu varmaan vähän sairaudesta. Jos olen kuumeessa, vatsataudissa tms., niin saatanpa viedä.
Jos taas olen esim. luomileikkauksesta toipuva, sormi paketissa tai vastaavaa, ei niin paljon elämää haittaavaa, niin enpä ehkä vie. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kai mä kipeenäkin lähe päiväkodille saakka kävelemään ja taas hakemaan pois... samalla mä meen sitte matkalla töihinkin... eli kotona on lapset jos minä sairastan
Katsos mies voi viedä ja hakea....siis meillä :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no en kai mä kipeenäkin lähe päiväkodille saakka kävelemään ja taas hakemaan pois... samalla mä meen sitte matkalla töihinkin... eli kotona on lapset jos minä sairastan
Katsos mies voi viedä ja hakea....siis meillä :)
meillä ei.. mies kun menee niin aikasin töihin ettei päiväkoti ole siihe aikaan vielä auki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76 oikeasti??:
Siis paivi76 lapsen hoitoon jos itse on vatsataudissa??
Taas kerran tuli selväksi se miksi noita tauteja on niin paljon liikkeellä!!!

Tyhmä olet!!
Öh....
Jos äiti makaa vessassa pää pöntössä ja oksentaa, niin ei kai hän silloin pysty lapsia hoitamaan?! :eek: Tottakai ne on silloin hoitoon vietävä, jos äiti ei kykene heitä kotona hoitamaan.
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76 oikeasti??:
Siis paivi76 lapsen hoitoon jos itse on vatsataudissa??
Taas kerran tuli selväksi se miksi noita tauteja on niin paljon liikkeellä!!!

Tyhmä olet!!
Öh....
Jos äiti makaa vessassa pää pöntössä ja oksentaa, niin ei kai hän silloin pysty lapsia hoitamaan?! :eek: Tottakai ne on silloin hoitoon vietävä, jos äiti ei kykene heitä kotona hoitamaan.
aivan! miten äiti hoitaisi tuossa kunnossa pienet lapset? ei mitenkään. parempi niiden hoidossa on!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76 oikeasti??:
Siis paivi76 lapsen hoitoon jos itse on vatsataudissa??
Taas kerran tuli selväksi se miksi noita tauteja on niin paljon liikkeellä!!!

Tyhmä olet!!
Öh....
Jos äiti makaa vessassa pää pöntössä ja oksentaa, niin ei kai hän silloin pysty lapsia hoitamaan?! :eek: Tottakai ne on silloin hoitoon vietävä, jos äiti ei kykene heitä kotona hoitamaan.
aivan! miten äiti hoitaisi tuossa kunnossa pienet lapset? ei mitenkään. parempi niiden hoidossa on!
ja viedä päiväkotiin kaikki pöpöt.... kyllä paras ois saada kotiin hoitaja!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76 oikeasti??:
Siis paivi76 lapsen hoitoon jos itse on vatsataudissa??
Taas kerran tuli selväksi se miksi noita tauteja on niin paljon liikkeellä!!!

Tyhmä olet!!
Öh....
Jos äiti makaa vessassa pää pöntössä ja oksentaa, niin ei kai hän silloin pysty lapsia hoitamaan?! :eek: Tottakai ne on silloin hoitoon vietävä, jos äiti ei kykene heitä kotona hoitamaan.
aivan! miten äiti hoitaisi tuossa kunnossa pienet lapset? ei mitenkään. parempi niiden hoidossa on!
ja viedä päiväkotiin kaikki pöpöt.... kyllä paras ois saada kotiin hoitaja!!!!
Juu, parasta kai olisi saada kotiin hoitaja, mutta ei se ole kaikille mahdollista.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Kyllä vien, jos on siinä hantissa, ettei pysty lapsia katsomaan.
Näin minäkin. Olin mahataudissa ja yhden päivän oli poika hoidossa, koska oksensin ja p*skansin. Toisena päivänä olin parempana ja poika jäi kanssani kotiin. Riippuu siis omasta voinnista.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja Annu:
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Kyllä vien, jos on siinä hantissa, ettei pysty lapsia katsomaan.
Näin minäkin. Olin mahataudissa ja yhden päivän oli poika hoidossa, koska oksensin ja p*skansin. Toisena päivänä olin parempana ja poika jäi kanssani kotiin. Riippuu siis omasta voinnista.
ja poika ei koskaan sairastunut :). Kannattaa vaihtaa käsipyyhkeitä usein ja pestä käsiä ja naamaa jatkuvasti. Ei siis välttämättä aina sairastu koko perhe!
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja paivi76 oikeasti??:
Siis paivi76 lapsen hoitoon jos itse on vatsataudissa??
Taas kerran tuli selväksi se miksi noita tauteja on niin paljon liikkeellä!!!

Tyhmä olet!!
Öh....
Jos äiti makaa vessassa pää pöntössä ja oksentaa, niin ei kai hän silloin pysty lapsia hoitamaan?! :eek: Tottakai ne on silloin hoitoon vietävä, jos äiti ei kykene heitä kotona hoitamaan.
aivan! miten äiti hoitaisi tuossa kunnossa pienet lapset? ei mitenkään. parempi niiden hoidossa on!
mistähän sellainen hoitaja revitään? Jos minä maksan jo päivähoidosta niin pitääkö minun vielä maksaa ja palkata hoitaja kotiinkin? huh huh. Pöpöt pyörii ja ei se oksutauti ole lapsiin välttämättä tarttunut tai tartukaan. Tietysti jos lapset kipeitä niin ei niitä silloin hoitoon viedä.
ja viedä päiväkotiin kaikki pöpöt.... kyllä paras ois saada kotiin hoitaja!!!!
 
En huomannutkaan, että multa oli kysytty.
Ja niinkuin muut oli vastanneet, niin enpä paljon tosi sairaana jaksa lapsia hoitaa. Tällä hetkellä kun olen kotona, niin mies jää kotiin, jos sairastun. Mutta kun töihin lähden, niin luulisin, että mies vie lapset hoitoon ja mä jään kotiin sairastamaan.
Ja varmaan vievät pöpöt sitten mennessään hoitoon. Luulen kuitenkin, että niitä pöpöjä sinne kulkeentuu, vaikka odottelisin oman paranemiseni loppuun.

Ja meillä ei ole ketään, joka tulisi kotiin hoitamaan poikia.

Siis tyhmä olen. ;)
 
Tässä juuri sairaslomalla olen useamman viikon ja en vie poikaa hoitoon. En jaksa täältä korvesta lähtee ajamaan sitä varten tuonne kylille. Onhan tää askareista selviäminen hankalampaa näin potilaana mut silti poika pysyy kotona meillä.
 
pph
on mullekin tuotu lapsia hoitoon jos äiti on ollut saikulla vaikka selän tai vastaavan takia.. ja se on kyllä ihan ok.. vaan en kyllä haluaisi lasta hoitoon jos heillä kotona on vatsatautia. lapsihan ei sitä välttämättä sairasta itse, mutta voi tartuttaa sen muihin.. ja jos tollanen kantautuu sitten muiden hoitolasteni vanhempien korviin, niin voi luoja vitä valittamista.. ja minä olen sillo se joka saa sen kaiken paskan niskaani...
 

Yhteistyössä