JOS NYT SAISITTE KUULLA, ETTÄ SAATTE VIETTÄÄ JUSSIN ILMAN LAPSIA.MITÄ TEKISITTE?

  • Viestiketjun aloittaja juhannusmorsian
  • Ensimmäinen viesti
Mentäis jonnekin piknikille ..syötäis hyvää ruokaa...
Katsottais joku hyvä leffa,nyhjättäis ja voi vaikka viiniä nautiskella pullollisen...
Mentäs yöllä kävelylle ja uimaan meren rantaan :saint:
ja seuraavan aamuna nukuttais pitkään
 
leea63
koko juhannuksen, lapsi mummolassa useita viikkoja. Olen kotona ja nautin rauhasta, syön mitä haluan ja luen vuokraan kasan videoita, ehkä ulkoilen ja sunnuntaina shoppaamaan aleen ja olen aloillani ja sunnuntai - maanantai yöksi töihin. Uskomatonta, eka kerta mulle näin.
 
Ensin varmaan pyörtysin ja sitte alkasin pakata. Mentäs mökille järkyttävän hyvien sapuskojen kanssa. Saunottas, uitas, grillattas ja ois aika hulppeeta varmaan. Ei nimittäin olla käyty kaksin missään lomalla.
 
mametsu
Varmaankin buukattais itsemme johonkin lähikaupungin hotelliin. Käytäis ulkona syömässä - rauhassa - ja istuttais iltaa terassilla, sään salliessa. Hotellihuoneessa nautittais rauhasta ja vaalittais parisuhdetta pitkään ja hartaasti. :) Nukuttais yö kuin tukit konsanaan ja aamulla loikoiltais piitkään ja taas vaalittais parisuhdetta...hotellin aamiainen olis myös ihana. En kaipaa kokkoa enkä mökkiä.
 
möömöö
No oltais vaan miehen kanssa kaksin (ei olla oltu moneen vuoteen); syötäis hyvää ruokaa, käytäis lenkillä ja saunassa, vuokrattais ehkä joku hyvä leffa jne...enimmäkseen kuitenkin harrastettaisiin vaakamamboa, kun mitään häiriötekijöitä ei olisi:D...
 
Ou jea, nyt tämä kypsä aikuinen myöntää, että vetäisin totaalilärvit!!! Ja kärsisin ilolla krapulan! :D

Joskin todellisuudessa en millään antaisi lapsia nyt kellekään, kuopuksella ikää kaikki 10 päivää...
 

Yhteistyössä