JOS NYT SAISITTE KUULLA, ETTÄ SAATTE VIETTÄÄ JUSSIN ILMAN LAPSIA.MITÄ TEKISITTE?

• Viestiketjun aloittaja juhannusmorsian
  • Ensimmäinen viesti
menisin kattomaan kun ukko ajaa kilpaa sen sijaan että nyhjäisin muksujen kanssa anoppilassa ja jännäisin siellä miten menee..joo vois mennä lasten kanskin mutta kisat on just pienemmän päiväuniaikaan ja epäilen että jaksaisivat olla siellä koko ajan...hankala lähtee sieltä sitten jostain metän kautta kierteleen poiskaan. Ja anoppi&appi menee reissuun, ei oo lapsenvahteina. EHKÄ saattaisin mahdolisesti myös ottaa muutaman oluen/siiderin siinä sivussa B)

viekku
Alkuperäinen kirjoittaja juhannusmorsian:
Älköön kukaan tarttuko saisitte sanaan tai nussiko pilkkua!
Jos tuttavanne lupaisivat ottaa lapsenne ja lupaisivat teille vapaan jussin, miten sen viettäisitte kaikista meiluiten?
Missä ja mitä tekisitte?

Kieltäytyisin. Vauva on vielä niin pieni, etten haluis antaa hoitoon. Odotan juhannukselta juuri sitä koko perheen yhdessä oloa!

heidi
Täällä lähtee muksut mökille ja minä olen aivan ypöyksin.. Nautin ja katson jospa innostus tekee jotain kliffaa..... Varmaan menoo löytyy kun kaverit kuulee ettei mulla ole muksuja....

Mä lähtisin ehdottomasti Nummirockiin miehen keikkaa katsomaan!!Hieman harmittaa kun en sinne pääse(kaikki mahdolliset kaveritkin paikan päällä).Yleensä mua ei harmita jäädä lasten kanssa kotiin mut juhannuksena kyllä olisin mielellään myös miehen kanssa.Niin ja tätä keikkaa en haluis missata...Höh...Koitan olla liikaa asiaa miettimättä! B)

Yhteistyössä