Luukas.
TUNDRA-arjen sankari- 14.09.2008 #103 Ei olis helppo valinta, joku näistä Renne Lenna Urho Rêmy Niin tuo viimeinen on ihan eri sarjaa, mutta kun me olemme monikielinen perhe.
Ei olis helppo valinta, joku näistä Renne Lenna Urho Rêmy Niin tuo viimeinen on ihan eri sarjaa, mutta kun me olemme monikielinen perhe.
lunacy sioux 14.09.2008 #107 Mä olen viime aikona tykästynyt ajatukseen että meillä olisi poika nimeltä Kettu.
nikitön 14.09.2008 #110 liian vaikee kysymys, mä en keksinyt edes meidän kolmannelle pojalle nimee, mies hoiti sen homman... ehkä Roope? Sopisi ainakin veljes sarjaan
liian vaikee kysymys, mä en keksinyt edes meidän kolmannelle pojalle nimee, mies hoiti sen homman... ehkä Roope? Sopisi ainakin veljes sarjaan
Kirsikka 14.09.2008 #111 Toivo ja Tuomas olis varmaan semmoset mihin mieskin ehkä vois suostua. Ite tykkäisin Tiituksesta mutta mies ei oo sille koskaan lämmenny.
Toivo ja Tuomas olis varmaan semmoset mihin mieskin ehkä vois suostua. Ite tykkäisin Tiituksesta mutta mies ei oo sille koskaan lämmenny.
vouho 14.09.2008 #115 En kyllä tiedä.. Monta kivaa nimeä on, mutta ne ovatkin sitten käytössä jo jollakin tutulla tms. Mutta ainakin se nimi loppuisi -s:ään niinkun kahden edellisenkin pojan nimet, eikä löytyisi ihan kaikista yleisimmistä nimistä.
En kyllä tiedä.. Monta kivaa nimeä on, mutta ne ovatkin sitten käytössä jo jollakin tutulla tms. Mutta ainakin se nimi loppuisi -s:ään niinkun kahden edellisenkin pojan nimet, eikä löytyisi ihan kaikista yleisimmistä nimistä.
mammamia 14.09.2008 #118 Vaikee valinta.. Ultran mukaan poika tulossa ja nimivaihtoehtoja ois Uula, Eemi, Aatu, Valeri, Elmeri ja Venni
Vaikee valinta.. Ultran mukaan poika tulossa ja nimivaihtoehtoja ois Uula, Eemi, Aatu, Valeri, Elmeri ja Venni
veden-neito 14.09.2008 #119 Jaa.. meillä on jo Joel ja Joni ja miehellä Tomi joten joku lyhkänen etunimi varmaan.. Jose olisi kiva nimi.
Jaa.. meillä on jo Joel ja Joni ja miehellä Tomi joten joku lyhkänen etunimi varmaan.. Jose olisi kiva nimi.
FANG-ANN-75 14.09.2008 #120 Otto se on ollu jo kauan mielessä ja Ottoa odotellessa josko joskus tulis.