jos nyt olisit/olet raskaana niin kumman haluaisit:tytön vai pojan?

  • Viestiketjun aloittaja neitsyt maria
  • Ensimmäinen viesti
Hirveen vaikee sanoa kumman haluaisin, molemmat! :heart: Mut jos ois ihan pakko sanoa jompi kumpi niin pojan voisin ensimmäiseksi ottaa, ehkä siksi että nyt on niin voimakas poika olo. Raskaana siis olen, rakenneultraan 3:n viikon päästä, josko sitten selviäis.
 
vara
molemmat käy ja olen aina ollut sitä mieltä, että sukupuolella ei ole väliä.

tuttava tokais, että jos on tyttö tulossa, niin sittenhän lapset on tehty!!
en minä kyllä lapsia sillä periaatteella toivo ja "tee".
 
minä
minulla on neljä pientä prinsessaa:)...jos vielä tulisin raskaaksi niin tytön haluaisin taas ehdottomasti! Pienet tytöt on niin söpöjä ja niille on ihana ostaa kauniita vaatteita ja pukea niitä nätisti.Pojat on minusta "juntteja",hölmön näkösiä vauvoina,isoja ja lihavia,ja yleensä kaljuja.
 
äityli
Heh heh, mitä perusteluja
Alkuperäinen kirjoittaja Triinu:
jos nyt tulisin raskaaksi niin toisen pojan haluaisin, olisi sitten kaveri tälle meidän esikoispojalle :heart:
ja tuo aiempi, että tytöt ne pitää vaan ällöjä vaaleanpunaisia vaatteita....

Meillä on esikoinen poika ja olen onneni kukkuloilla, hänelle tulee kaveri TYTTÖ!!! ja meillä ei todellakaan osteta vaaleanpunaisia vaatteita tytölle. Ostan tyylikkäitä värikkäitä vaatteita (ruskea, punainen, sininen, limen vihreä, valkoinen eli samoja värejä kuin pojallekin, mutta nyt tyttömäisempiä). Vaaleanpunaiset prinsessahepenet eivät ole mun mieleen! Eivätkä myöskään poikien siniset, siniset ja ikuisesti siniset Spiderman-, Puuha Pete-, juna-, auto-, yms kuvatusvaatteet.

Kun lapset rupeavat vaatimaan jotain edellä mainituista niin yritän taivutella nämä hahmot/värit sukkiin tai yöpukuihin. Tosin kohtuullisesti sinistä pojalle ja vaaleanpunaista tytölle ei ole paha. Mutta ei aina kaikkia vaatteita!!!
 
Viblsp
Kaksi tyttöä ja kaksi poikaa on jo. Mutta niin, valinta on helppo silti: tytön haluaisin mieluummin.

Nytkin ihanasti kuivausteline täynnä punaisia ja v.punaisia vaatteita. :whistle:
 
Olen raskaana, ja tytön haluisin, poika on jo, mutta oikeesti on aivan sama kumpi tulee, kunhan on terve.
Ja mä epäilen, että tuo mun halu tyttöön johtuu lähinnä siitä, että niille on paljon kivempia vaatteita! :ashamed:
Ja niitä sais pukee pikkuprinsessoiksi.
Mulla on "tyttöfiilis", mutta epäilen silti, että poika tulee.
Kummin vain niin
:heart:
 

Yhteistyössä