jos nyt olisit/olet raskaana niin kumman haluaisit:tytön vai pojan?

  • Viestiketjun aloittaja neitsyt maria
  • Ensimmäinen viesti
nimetön
mutta muutenkin niin tytöt vaan ärsyttää tosi paljon. en vaan tykkää..... onneksi meillä suvussa/perheessä vain pokia... ja miehen puolelta yks tyttö mutta häntä en onneks juuri ikinä tapaa..
 
eukko
Toisaalta tytön, ois ihanaa kokea tytön äitinä olokin. Meillä on nyt yksi poika ja olen raskaana, lapsille tulee ikäeroa 1v8kk. Toisaalta ois kiva kun poika sais kaverin ja pojan vaatteet menis tulevalle vauvallekin, pääsis halvemmalla.;) Haaveilen neljästä lapsesta ja raskaudet on minulla aika vaikeita, niin pelkään, että jos nyt saan tytön, niin meillä on sitten lapset tehty. Jos taas saan pojan, niin varmaan jää intoa yrittää vielä tyttöä. Vaikka oisin kyllä onnellinen neljästä pojastakin, mut raskaana olo ei ole kivaa. Menipä sekavaksi.
 
mullakaan ei oo nimee
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
mutta muutenkin niin tytöt vaan ärsyttää tosi paljon. en vaan tykkää..... onneksi meillä suvussa/perheessä vain pokia... ja miehen puolelta yks tyttö mutta häntä en onneks juuri ikinä tapaa..
Mä taas tykkään tytöistä. Pojilla valuu aina räkä nenästä.
 
vieras
tällä hetkellä rv 9+5 ja mule on tullu semmoi olo kun oon miettiny et KUN synnytän niin varmaan itken jos se on poika. Ihan pimee juttu, mut kai se poika on sitten semmoinen mitä mekin molemmat halutaan vielä, kun kerta tyttöjä on jo :D En todellakaan pety siis jos tyttö tulee, ihan kivahan sekin on, mut jotenkin se poika olis kanssa kyllä kiva. Jotenki aattelen miestäkin, et sit SILLÄ OLIS poika, kun nyt on tyttöjä, jotka kyllä isille kultakimpaleita...mut oishan se...saas nähä sit kumpi sieltä tulee :D
 
nimetön
Alkuperäinen kirjoittaja mullakaan ei oo nimee:
Alkuperäinen kirjoittaja nimetön:
mutta muutenkin niin tytöt vaan ärsyttää tosi paljon. en vaan tykkää..... onneksi meillä suvussa/perheessä vain pokia... ja miehen puolelta yks tyttö mutta häntä en onneks juuri ikinä tapaa..
Mä taas tykkään tytöistä. Pojilla valuu aina räkä nenästä.
onneks on nenäliinoja. ei auta että tyttöä niistäis, ne on kuitenkin ärsyttäviä/ällöttäviä
 
Ehkä sittenkin joskus vielä...

Meillä on ikään kuin päätetty, että ei tämän olemassa olevan tytön lisäksi enempää tule, mutta nyttemmin on kyllä alkanut tuntua siltä, että kyllä me joskus vielä yritetään - ja varmaan poika olis sitten toiveissa, notta olis yksi kumpaakin.
 
Tyttö on jo. Toinen tyttö olisi mukava, kaikki olisi toiselle tytölle jo valmiina. Poika olisi mukava, sillä me tuosta esikostakin salaa toivottiin poikaa. Sitten olisi kummatkin. Aika sama, mieluiten terve lapsi kuitenkin, sukupuolesta viis.
 

Yhteistyössä