Jos noudattaisit isäsi neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gallupisti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gallupisti

Vieras
miten viettäisit elämäsi?

Minä laittaisin päivät pitkät miehelle hyvää ruokaa ja passaisin kaikin tavoin. lasten kanssa ei tarvitse aika viettää, heidän pitää pärjätä itsekseen. Muutenkin kävisin töissä, lapset pärjävät päiväkodissa. Rahaa ja rahaa joka tuutista, jotta saa elättää vanhemmat ja appivanhemmat kun käyvät syömässä ja olemassa täällä lomalla.

appivanhemmilla aika lailla samat toiveet.

Äitini kuvittelen enemmän toivovan, että minä olisin onnellinen ja koko perhe.

Tuskin sen ihmeemmin ko nytkään :D Se tyrkki aina etteenpäin ja patisti tekemään valinnat ihan ite, ehkä oisin muutamilta ongelmilta välttyny jos oisin kuunnellu sitä ja varsinki sen neuvoja siitä ettei tarvi aina olla niin äkkipikanen... :ashamed:

Rakas isäni nukkui pois aivan liian varhain.. mutta hän opetti eläessään meille tyttärilleen sen, että elämässä ei pärjää ilman huumoria. Hän kasvatti meistä itsenäisiä ja rohkeita naisia.
Olen niin surullinen ettei isä saanut nähdä lapsenlapsiaan, hän olisi todellakin maailman paras isoisä :(

mulla ei ois vielä lapsia, vaan oisin kouluttautunu DI:ksi. Sen sijaan pidän taas välivuotta insinööri-opiskeluista ja pyöräytän lisää mukeloita maailmaan :D

ei sen puoleen, lapsenlapsiaan rakastaa yli-kaiken, on vaan huolissaan taloudellisesta tilanteesta..

Jos olisin noudattanut isäni neuvoja, opiskelisin yliopistossa, tavoitteenani päästä eduskuntaan, joku päivä vielä prensidentiksi. Isälläni oli suuria suunnitelmia varalleni, harmi etten itse ole ollenkaan opiskelijatyyppiä, että voisin isän toiveen toteuttaa.

Ihan just niinkun nytkin.

Vakavia neuvoja, joita olen isältäni saanut:
-peruuta auto parkkiruutuun, on helpompi lähteä ja vie vähemmän menovettä.

Tätä myös noudatan.

Sitten ne muut neuvot:
-"Päänsärkyyn, vatsakipuun ja muihin kolotuksiin auttaa, kun laittaa hammastikun varpaankynnen alle ja potkaisee seinää." (Toinen vaihtoehto on istua kuumalle hellalle ja laskea sataan.)
Uskon kyllä, että näillä keinoilla unohtuu ne muut kolotukset, mutten ole kokeillut

-"Kyllä makkarakalakeitto on hyvä hellepäivän ruoka."
Ei se sitä silti koskaan ole itsekään tehnyt ja tarjoillut, olen siis karsinut sen meidänkin ruokavaliosta :whistle:

Ja siinäpä ne isältä saadut neuvot sitten aikalailla onkin, ei mun vanhemmat ole koskaan pyrkineet mitenkään yksityiskohtaisesti kertomaan, miten mun kuuluisi elää.

Kaikki huvitukset on turhaa rahanmenoa, kotona on halvempaa.

Lapsenlapsia samasta syystä eivät katso mielellään, jos KERRAN vuodessa lähdetään konserttiin tai jotain. Huoh.

Ja mitään ei saa työpaikalla "vaatia" vaan kaikki mitä omistajat sanoo, niin pitää niellä ja olla onnellinen.

Tälläistä meillä. ;)

Yhteistyössä