Jos nainen on 162cm pitkä ja painaa 70kg,mitä mieltä?:)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Pelkkien mittojen perusteella lihava.
No ei nyt lihava mutta pyöreä.
Mielipidettä tässä kai kysyttiin, eikä absoluuttista totuutta =) Itse olen 160 cm ja 58 kg ja mielestäni olen vähän punkero :ashamed:
Lihava on sit jos pituus tuo 162 cm ja painaa n. 80 kg. Onhan BB:n Annakin 162 cm ja painaa 70 kg. Eikä se mikään lihava ole, vaan ylipainoinen.
 
mä oon 162cm ja painan 68kg...ja siinä on kyllä omaan silmään rutkasti liikaa.Itte oon aatellu et kun sinne 60kg pääsis nii olisin tyytyväinen.Mutta sehän on jokaselle paras paino se missä itse viihtyy parhaiten.
 
juhannusmamma
Perhe grillaa ulkona, vieraat kohta pihalla, itse tulin sisälle ottamaan uudet potut pois liedeltä, mutta oli pakko tulla käymään palstalla, jotta saa kommentoida tätä. Ihan käsittämättömiä kauneusihanteita ihmisillä. Itsellä pituutta 166cm ja normipaino n. 67kg. Hääkuvassa 5v. sitten näytän lähes anorektikolta, paino silloin tippunut rankan kevään aikana 64 kiloon. Itselläni taustalla nuoruuden kilpaurheiluharrastus ja varsinkin jalkojen lihakset suuret urheilin tai en. Nyt lasten jälkeen puntari näyttää 76kg ja nyt vasta tuntuu, ettei itse viihdy kehossa vaan haluan 67-68 kiloon takaisin. Mutta edelleenkään en näytä lihavalta. Piste. Ikimaailmassa en voisi tai haluaisi painaa -110 pituudestani! Ruumiinrakenteella on oikeasti merkitystä! Iloista jussia kaikille!
 
kinuski
Mä olen 162cm ja painan nyt 70kg (10kg just laihtunut) enkä kyllä läskiltä näytä enää. Mulla vaan kaikki ylimääränen kerääntyy tohon mahaan, mutta ei sekään enää niin kauheesti pömpötä. Mulla tavoite saada itteni 65kg, mutta ei yhtään sen alle, mä meen ruman näköseks jos liikaa paino putoo, 65kg ja oon sopivan hoikka.
 
Hiu
Lievästi ylipainoinen. Painoindeksi noilla mitoilla on 26.7.
65-kiloisena painoindeksi on himpun alle 25.

En kuitenkaan LÄSKIKSI menisi sanomaan. Läski on mielestäni sitten, kun ylipainoa on huomattavasti enemmän.
 
karpaloinen
mä painan normaalisti ton verran ja en koe sitä ongelmaksi. Lihoin noin kolmeen vuoteen 20kg ja ei se nyt niin hirveästi loppujen lopuksi ole. Siis lihomisen jälkeen painoin ton 70kg. Täytyy tän raskauden loputtua miettii uudelleen tota paino asiaa. 50kg oli mulle ehdottomasti liian vähän. Meinasin pyörtyillä. Olen aina ajatellut että hyvä kunto on paljon tärkeempi kun se paljon painaa.
 

Yhteistyössä