Jos nainen on 162cm pitkä ja painaa 70kg,mitä mieltä?:)

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Seija
ei jaksa näitä.. 176cm ja 66kg.. 188 ja 45..

Eiköhän riipu ihan ihmisestä?? Toisella on raskaammat luut, toisella lihasta, joillakin läskiä.. riippuen vielä mihin pakkaantunut kilot..
Toisilla on päärynävartalo jne.. argh

Mun vartalolla tuo mitta on ainakin normaali
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
ei jaksa näitä.. 176cm ja 66kg.. 188 ja 45..

Eiköhän riipu ihan ihmisestä?? Toisella on raskaammat luut, toisella lihasta, joillakin läskiä.. riippuen vielä mihin pakkaantunut kilot..
Toisilla on päärynävartalo jne.. argh

Mun vartalolla tuo mitta on ainakin normaali
peesi. mut ihmisten ihanteetkin on niin päälaellaan että huh huh. Jos itse on tyytyväinen niin se tärkeintä.
 
immu
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
ei jaksa näitä.. 176cm ja 66kg.. 188 ja 45..

Eiköhän riipu ihan ihmisestä?? Toisella on raskaammat luut, toisella lihasta, joillakin läskiä.. riippuen vielä mihin pakkaantunut kilot..
Toisilla on päärynävartalo jne.. argh

Mun vartalolla tuo mitta on ainakin normaali
Toi on muuten ihan huuhaata, että luiden paino vaikuttaisi oleellisesti muuhun painoon. Kyllä se on joko lihas tai läski mikä niitä kiloja nostaa.
 
taas näitä
siis mä oon niin kyllästyny näihin....ihan kuin jotain teini-ikäiseten pimujen jatkuvaa kroppien vertaamista, siis toi on ainakin läskinpi kuin mä...apua selluliittiä, apua läskimuhkura! Naiset.....miks te ootte noin helvetin turhamaisia ja JULMIA kroppaanne kohtaan?
 
Seija
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
ei jaksa näitä.. 176cm ja 66kg.. 188 ja 45..

Eiköhän riipu ihan ihmisestä?? Toisella on raskaammat luut, toisella lihasta, joillakin läskiä.. riippuen vielä mihin pakkaantunut kilot..
Toisilla on päärynävartalo jne.. argh

Mun vartalolla tuo mitta on ainakin normaali
peesi. mut ihmisten ihanteetkin on niin päälaellaan että huh huh. Jos itse on tyytyväinen niin se tärkeintä.
Juu... nykyään tuntuu että ihanne paino on siinä 17-18 painoindeksi luokkaa..
Ennemin luut pitää paistaa kuin olla hieman normaalia naisellista pyöreyttä..
Jos sitä sit on ja oot normaalipainoinen niin olet heti muiden mielestä läski.

Minua haukuttiin koulussa läskiksi,vaikka olen aina ollut normaalipainoinen. Harrastin telinevoimistelua ja olin aina tyyliin 130cm ja 30kg. Harteikas ja riski tytöksi.. olin possu ja läski muiden mielestä.

(muut olivatkin sitten "luikkuja" joiden rinnalla näytin portsarilta tyyliin
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Seija:
ei jaksa näitä.. 176cm ja 66kg.. 188 ja 45..

Eiköhän riipu ihan ihmisestä?? Toisella on raskaammat luut, toisella lihasta, joillakin läskiä.. riippuen vielä mihin pakkaantunut kilot..
Toisilla on päärynävartalo jne.. argh

Mun vartalolla tuo mitta on ainakin normaali
Niin kuin monet on täällä sanoneetkin, luumassan painoero voi olla max 1 kg:n luokkaa. Mutta tietysti lihakset ja vartalon muoto vaikuttaa paljon. Esimerkiksi miehillä harteikas ja bodaava tyyppi ei varmasti ole lihavan näköinen, vaikka painoindeksi olis himpun yli 25, mutta sohvaperuna, keskivartalolihava taas varmasti on.
 
hmm..
Sitä ne ymmärrä, kun siskon on minua 1cm pidempi, olen itse 163cm. Minä painan 68kg ja hän 61kg.
Vyötärön ympärysmitta on minulla 3cm pienempi ja pyllyn ympärys 2-3cm pienempi kuin hänellä. Minulla on tällä hetkellä pienemmät rinnatkin kuin hänellä (hänellä vauva 2kk jota imettää)
Olemme yrittäneet miettiä että miksi ihmeessä painan silti 7kg enemmän kuin hän?? Käytämme samankokoisia vaatteitakin.
En usko että se on lihaksista kiinni, koska en kyllä ole mikään lihaskimppu :D olen laihtunut n. 15-20kg, mutta se ei johdu kyllä suureltakaan osin liikunnasta. Outo juttu.
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja helmeilevä urpo:
Alkuperäinen kirjoittaja hemuli:
Ylipainoinen
not :kieh: ei kaikki voi olla nälkiintyneitä riisipuikkoja :whistle:
No helkkari jos 0n 162 cm ja painaa 70 kg on todellakin YLIPAINOINEN. Itse olen samanpituinen ja painan 60 kg, ja mulla on ylimääräistä.. eli siinä mielessä. Näkeehän se BB:n Annassa pituus 162 cm , paino 70 kg. Onko ylimääräistä? On ja reilusti.. roikkuu läski.
 
kk
Paino ei aina anna todellista kuvaa ulkomuodosta..kaksi samanpituista ja samanpainoista ihmistä voi näyttää aivan erilaisilta...muutenkin toisten ulkomuodon arvostelu on tylsää :(. Ei ihmisen, joka on tyytväinen itseensä tartte muiden painoa arvostella, eikä kai myöskään pyytää muiden mielipiteitä :)
 

Yhteistyössä