Jos näet lyhyen ihmisen, oletko mielestäsi häntä parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkä lyhyttä ihmistä saattaa väheksyä tiedostamattaan, mutta en ajattele että oisin parempi.
Pituuteensahan ei ees voi ite vaikuttaa. En lihavaakaan parempi ajattele olevani, mutta kyllä sitä jotain lihavuudesta miettii..

yhdessà asiassa tunnen olevani lyhyità ihmisià parempi.... ottamaan se paketin sieltà marketin ylàhyllyltà. ja aika moni tuleekin kysymààn ettà auttaisinko ;)

Minä olen lyhyt ja kyllä minua siksi kohdellaan vähempiarvoisena, ikään kuin olisin lapsi :( Jopa ihmiset jotka tapaan ensi kertaa saattavat ensimmäisenä päivitellä kuinka pieni olen..

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
yhdessà asiassa tunnen olevani lyhyità ihmisià parempi.... ottamaan se paketin sieltà marketin ylàhyllyltà. ja aika moni tuleekin kysymààn ettà auttaisinko ;)

Just tän takia mä valitsin itselleni pitkän miehen..Se saa ottaa ne tavarat sieltä ylähyllyiltä, ettei mun tarvitse vaivata tuikituntemattomia ihmisiä kesken ostostensa ;) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Just tän takia mä valitsin itselleni pitkän miehen..Se saa ottaa ne tavarat sieltä ylähyllyiltä, ettei mun tarvitse vaivata tuikituntemattomia ihmisiä kesken ostostensa ;) :D

Heissä on myös haittapuolensa. Joskus he kaupassa menevät jakkaran päältä ylähyllyjä täyttävän myyjän luokse ja kysyvät mukamas kummissaan: "Mihin sinä tuota jakkaraa tarvitset?" kasvot samalla tasolla. Tai sitten valittavat omasta mielestään matalalla roikkuvia kylttejä väittäen, että "kuka tahansa voi teloa niihin päänsä". Tiedän tämän, koska olen eräänkin kerran tehnyt molempia.

Jos molemmissa tapauksissa kyseessä on rakas herrani ja valtiaani, tiedän olevani parempi. :saint: :D

*muoks*

Oikeasti tuo ei ole niin lyhyt tai niin lihava, että aiheuttaisi päänvaivaa

Yhteistyössä