Oletko mielestäsi kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AIKA JEES
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no tota:
Kasvoista olen omastamielestäni muuten nätti paitsi suu on ruma johtuen etuhampaiden asennosta.Silmiäni aina kehutaan kauniiksi ja isoiksi.Rintoja en kehtaa ees omalle miehelle näyttää koska ovat niin riipputissit(vaik mies kehuu et on kauniin) Olen muuten hoikka paitsi takapuoli ja reidet isot.Jalkani on hirveen isot(siis kengän numeroa tarkoitan) Toisin sanoen häpeän todella paljon itseäni.siis alasti en kehtaa miehen eessäkään kunnolla olla ja siitä hän ei tykkää koska oon kaunis hänen mielestään.hankalaa.

Miten voi olla ettei oman miehensä edessä kehtaa olla alasti? Kyllähän nyt sen verran luottoa pitää olla, vaikka olisi minkälainen. Tiedän, että se on joillekin vaikeaa, mutta miettikää nyt että maailma on täynnä erimuotoisia ihmisvartaloita, ja teitä rakastavalle miehelle juuri teidän vartalonne on kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja no tota:
Kasvoista olen omastamielestäni muuten nätti paitsi suu on ruma johtuen etuhampaiden asennosta.Silmiäni aina kehutaan kauniiksi ja isoiksi.Rintoja en kehtaa ees omalle miehelle näyttää koska ovat niin riipputissit(vaik mies kehuu et on kauniin) Olen muuten hoikka paitsi takapuoli ja reidet isot.Jalkani on hirveen isot(siis kengän numeroa tarkoitan) Toisin sanoen häpeän todella paljon itseäni.siis alasti en kehtaa miehen eessäkään kunnolla olla ja siitä hän ei tykkää koska oon kaunis hänen mielestään.hankalaa.

Miten voi olla ettei oman miehensä edessä kehtaa olla alasti? Kyllähän nyt sen verran luottoa pitää olla, vaikka olisi minkälainen. Tiedän, että se on joillekin vaikeaa, mutta miettikää nyt että maailma on täynnä erimuotoisia ihmisvartaloita, ja teitä rakastavalle miehelle juuri teidän vartalonne on kaunis.

Mies ei kans ymmärrä et miksi aina yritän peitellä esim.rintojani.välillä repii leikkisästi mun kädet pois rinnoista ja sanoo et hän saa kyllä ihailla omaa vaimoaan jos haluu.En tiedä mistä tää on tullut kun koskaan ei oo pahaa sanonut musta,päin vastoin aina kehuu ja ylistää mutta kun itse tietää et ei asia oo oikeesti niin mutta ei se silloin haittaa toista kun rakkaus on välillämme.Oon vaa niin pirun epävarma ja häpeän kun en ole sellanen nätti vartaloinen kun nuori kuitenkin olen.

Olen minä, en ehkä ihan barbie-tavalla, mutta mielestäni olen viehättävä, ainakin jos oikeanlainen silmä katsoo + myös omasta näkökulmastani olen ihq.

Mä en pidä itseäni perinteisesti kauniina... Oon enemmän semmonen luonnonlapsi, peikko. Mutta tykkään itestäni, onhan mulla riipputissit ja vatsamakkarat, mut kun on niin monta muutakin asiaa elämässä niin en mä jaksa noista välittää. Toki niitä päiviä on jolloin vaihtasin itteni johonkin toiseen jos voisin ja on ruma ja lihava olo... mut tää on aina vaan menkkojen aikaan tms. Elämä on paljon helpompaa kun tykkää itestään, aina näin ei oo ollut.

Kyllä mä itseäni söpönä ja nättinä pidän, mutta kauniina... No joo, mulla on tällä hetkellä kausi kun oon itteeni aikalailla tyytyväinen. Voisin siis sanoa itseeni kauniiksikin :whistle:

no kyllä mä välillä tunnen itseni ihan kauniiksi, taas toisinaan (tiettyyn aikaa kuusta :headwall: )
koen itseni jotenki läskiks, rumaks, kömpelöks ja tuntuu et mus on vaan vikoja päästä varpaisiin :D noi on ihan kamalia päiviä ku tuntuu et mun varpaatki o ihan epämuodostuneet :D
Mut rehellisesti mulla on tosi hyvät ja kauniit hampaat, ihanat hiukset, vähän urheilullinen kroppa jne. oon nätti naamasta..moni kakku päältä kaunis
:laugh: :headwall:
mul on epätasainen iho (couperosaa ja kaikkee naama täynnä) joten ihoni ei ole mikään kovin hehkee :kieh: :kieh: mun koko maha on täynnä raskausarpia, inhoan korviani (ne on pikkusen "höröt" en ikinä pidä hiuksia korvan takana jne.

Mielipiteeni asiasta riippuu täysin mielentilastani. Mutta kyllä mä tulen itseni kanssa toimeen vaikka paranneltavaa olisi PALJON.

Muoks: parasta mussa on mielestäni silmät ja poskipäät. Nuo samaiset mollukka-poskipäät joita nuorena vihasin ja häpesin :)

Huonointa on mm. liialliset kilot, rumat hampaat, huonontunut iho ja apinamaisuus (siis karvojen osalta)

Tavallinen ja hyvä niin. Ei kukaan pelkää jos vastaan kävelee ja toisaalta en ole liian huomiotaherättävän hyvännäköinen. Laittautumalla saan itsestäni ihan hyvännäköisenkin. Minusta on kivaa olla tavis: keskimittainen, normaalivartaloinen, keskipalkkainen ja kohta keski-ikäinen, 2 lasta, okt ja farmariauto. :D

Mielestäni olen ihan taviksen näköinen, ainut mistä itsessäni tykkään on ruskean-vihreät silmät, muu joutaisi vaihtoon omasta puolestani. Mieheltäni jos kysyttäisiin hän olisi toista mieltä... ;)

Yhteistyössä