jos mies sanoo tulevansa yöksi kotiin.. koska se tulee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos mieheni menisi kaverinsa luo ja ilmoittaisi tulevansa yöksi kotiin, ilmestyisi hän kotiin siinä yhdentoista hujakoilla. Jos hän taas olisi mennyt baariin, olisi hän kotona viimeistään kahdelta. Mutta tämä on minun mieheni tapa toimia. Sinun miestäsi en tunne. Jos vaikka tosiaan soittaisit hänelle?

meni vaan ajelee ja sit palauttaa jonkun leffan.. ja kaffeelle.. arvelisin et tulis viim.. kahdentoista aikaan.. ehkä aikasemmin.. mut en soittaa viitti.. antaa nyt olla rauhassa ku on mahdollisuus ja mitään hätää ei ole..

noh, mulla mies lähti baariin kaverinsa kans kaks viikkoa ennen esikoisen laskettua aikaa, tosin mun luvalla. sanoi että tulee klo. 23 ja et mun pitäis hakee. eipä tullu, sanoi et tulee 1-2 aikaan, mut ei, tuli lopulta sit 3.30! Mä en koskaan luota jos mies menee baariin ja sanoo ajan koska tulee, mun kohdalla ei kenenkään miehen lupaukset ole siinä asiassa pitäny paikkansa. No, mutta onneks muuten luottamus pelaa meillä. Että maailma ei siihen kaadu, jos mies ei oikeaan aikaan tule, tosin jäkätystä joutuu kuuntelemaan sit. :D Mä käsittäisin yleensä kotiin yöks tulemisen, siinä 23. aikaan.

fifty/fifty, voi tulla kotiin pilkun jälkeen, tai sit on jääny kaverille koisaa ja snägärisafkaa syömään ja tulee seuraavana päivänä, puolenpäivän jälkeen..

Yhteistyössä