R
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:"Hei, vatipää! Ruoka tulelle, olen kohta kotona!"
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kirjoittaako jonku mies tekstiviestejä. Mun mies ei kirjoita, mutta jos mä textaan sille, niin vastaus on aina OK. Ollaan tultu kaveriporukassa siihen tulokseen, että miehillä on tallennettu toi OK sinne vakioviesteihin, ja ne lähettää sen vastaukseksi aina asiaan kuin asiaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:Mies laittaa aina töistä aamupäivällä viestin ja kysyy miten on päivä lasten kanssa lähtenyt käyntiin. Lähes poikkeuksetta viestit alkavat "huomenta kultaseni".
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Kirjoittaako jonku mies tekstiviestejä. Mun mies ei kirjoita, mutta jos mä textaan sille, niin vastaus on aina OK. Ollaan tultu kaveriporukassa siihen tulokseen, että miehillä on tallennettu toi OK sinne vakioviesteihin, ja ne lähettää sen vastaukseksi aina asiaan kuin asiaan
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JouJou:ei se taida mua puhutella mitenkään erikseen, kirjottaa asiansa tai vastauksensa. alkuun tai loppuun aina tulee puspus..
Alkuperäinen kirjoittaja Äitikin:Meidän tekstarit on yleisimmin:
-olen perillä
-ok