G: Miten luonnehtisit näin käyttäytyvää ihmistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ERK
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ERK

Vieras
Ei halua sinulle mitään pahaa eikä satuttaa sinua.
Tietää että jotkin asiat satuttavat sinua todella syvästi,
tekee sen silti koska itse haluaa/saa siitä itse jotain hyvää.

ps.
Haluaisitko pitää tällaisen ihmisen osana elämääsi jos hän olisi sinulle jollain tavalla rakas/tärkeä?

Kyseessä olisi aika uusi tuttavuus, joka ei tiedä minusta oikein mitään ja jolle asetan liikaa odotuksia. Ja ilman muuta, jos kerran on jo elämässäni, jatkaisin yhteydenpitoa sekä opettelisin selvittämään asioita hänen kanssaan.

No se nyt riippuu asiasta ja siitä kuinka pahaa se todella paha on. Yhdelle yhtä toiselle toista. Ei voi sanoa kun ei tiedä mistä on kysymys. Onko se niin vaikeaa laittaa selitys jos kuitenkin odottaa että joku näkee vaivan vastata?

Alkuperäinen kirjoittaja niin tätä;28896044:
No se nyt riippuu asiasta ja siitä kuinka pahaa se todella paha on. Yhdelle yhtä toiselle toista. Ei voi sanoa kun ei tiedä mistä on kysymys. Onko se niin vaikeaa laittaa selitys jos kuitenkin odottaa että joku näkee vaivan vastata?

Koska kyse on ko. ihmisen tavasta. Tilanteita joissa on toiminut juuri näin on lukuisia erilaisia. Ja on tuntenut minut yli 10 vuotta.

Koska kyse on ko. ihmisen tavasta. Tilanteita joissa on toiminut juuri näin on lukuisia erilaisia. Ja on tuntenut minut yli 10 vuotta.

Eli sinä sit vaan olet nieleskellyt yli 10 vuotta? Miksi pohdit toista ihmistä jonka käytöstä et saa muutettua? Mieti omaa käytöstäsi ja sietämisesi rajoja, sinä ne rajat asetat. Sinun kuuluu toimia itsellesi parhaalla tavalla. Mihin se tilanne muuttuu jos täällä sanotaan, että joo paska tyyppi on?

[QUOTE="vieras";28896087]Eli sinä sit vaan olet nieleskellyt yli 10 vuotta? Miksi pohdit toista ihmistä jonka käytöstä et saa muutettua? Mieti omaa käytöstäsi ja sietämisesi rajoja, sinä ne rajat asetat. Sinun kuuluu toimia itsellesi parhaalla tavalla. Mihin se tilanne muuttuu jos täällä sanotaan, että joo paska tyyppi on?[/QUOTE]

Oletatko että minä luulen sen muuttuvan palstan sanomisien perusteella? Kysyin vain teidän mielipidettänne ja arvostan jokaista vastausta jonka kirjoittamiseen palstalainen on nähnyt vaivaa.

Hyvin vaikea sanoa jos kyse ei ole minua satuttavasta hyväksikäytöstä (voi olla muutakin kuin seksuaalista hyväksikäytöstä). Hyväksikäyttäjää tuskin haluaisin elämässäni pitää. En myöskään osaa sanoa miksi hyväksikäytääjä olisi minulle tärkeä.

Ei halua sinulle mitään pahaa eikä satuttaa sinua.
Tietää että jotkin asiat satuttavat sinua todella syvästi,
tekee sen silti koska itse haluaa/saa siitä itse jotain hyvää.

ps.
Haluaisitko pitää tällaisen ihmisen osana elämääsi jos hän olisi sinulle jollain tavalla rakas/tärkeä?

Olin joskus naimisissa tuollaisen naisen kanssa. Oma perse (kirjaimellisesti) oli tärkein. Vastasin samalla tuohon kysymkseenkin.

Yhteistyössä