jos mies kirjoittaa sinulle textiviestin, miten puhuttelee sinua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjoittaako jonku mies tekstiviestejä :D. Mun mies ei kirjoita, mutta jos mä textaan sille, niin vastaus on aina OK. Ollaan tultu kaveriporukassa siihen tulokseen, että miehillä on tallennettu toi OK sinne vakioviesteihin, ja ne lähettää sen vastaukseksi aina asiaan kuin asiaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
Kirjoittaako jonku mies tekstiviestejä :D. Mun mies ei kirjoita, mutta jos mä textaan sille, niin vastaus on aina OK. Ollaan tultu kaveriporukassa siihen tulokseen, että miehillä on tallennettu toi OK sinne vakioviesteihin, ja ne lähettää sen vastaukseksi aina asiaan kuin asiaan :D

Kirjoittaa,mutta ilman mitään erityisnimittelyjä.

Alkuperäinen kirjoittaja raparperitaivas:
Mies laittaa aina töistä aamupäivällä viestin ja kysyy miten on päivä lasten kanssa lähtenyt käyntiin. Lähes poikkeuksetta viestit alkavat "huomenta kultaseni".

ihan kuin olisi ollut yön poissa=)

Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:

Ei kyllä meidänkään jos totta puhutaan.. mutta meilejä tipahtaa välillä, siinä noi hellittelynimet ihan jokakertasta :)

jos joskus jaksaa näpyttää viestin ni se on mahdollisimmat lyhyt ja asiapitoinen. Ei mitään lässyn lässyä. Sitä harrastettiin joskus 13 vuotta sitten...

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä