Jos mies ei voi saada lapsia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amalia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Amalia

Vieras
Voisitko aloittaa seurustelun miehen kanssa joka ei voi saada lapsia? Ei perinteisellä menetelmällä eikä hoidoilla?

Nyt ei siis kaivata vastauksia "en ikinä jättäisi miestäni tuon takia", vaan siis oletetaan että ollaan tilanteessa jossa ollaan vasta aloittelemassa seurustelua? Olisiko tämä niin iso asia että unohtaisit koko jutun, vaikka muuten mies olisi kaikin puolin ihana ja olisitte todella ihastuneita?

Tuntuu kamalalta miettiä tällaista, mutta kun toisaalta niitä lapsia haluaisi itse. Tosin mistäpä sen tietää voinko niitä itsekään saada, kun en ole vielä koittanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
En osaa sanoa.

Mutta tosiaan: miettimisen arvoista on myös se, että voitko saada välttämättä itsekään...

Totta, eihän sitä koskaan tiedä eikä pitäisi itsestäänselvyytenä ottaa. Mutta mutta...

Vaikeaksi on tehty ihmisen elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja lily:
onko sulle ehdottoman tärkeää saada biologisia lapsia? asia riippuu kai lähinnä siitä.

Ei kai sentään, voihan ap saada biologisia esim. luovutetuilla siittiöillä, vaikka mies ei voisikaan saada biologisia.

Siis olettaen että ap voisi saada.

Sitten tietysti on eri asia jos ei mies paitsi voi, myöskään halua lapsia.

Sama kun tuolla jo aikasemmin, jos ei PYSTYISI vaikka haluaisi, niin se ei olisi este. Koska on olemassa adoptiot ja niin pois päin.

Mutta mä olen jättänyt väliin serustelun miehen kanssa joka sanoi, ettei ikimaailmassa halua saada lapsia. Se oli este.

Voisin alkaa seurustelemaan, jos mies suostuisi hoitoihin luovutetuilla siittiöillä. Itse haluaisin saada lapsia ja kantaa niitä sisälläni ja kasvattaa ne rakastamani miehen kanssa omina.

Olisin todennäköisesti nuorena aloittanut, koska en halunnut lapsia, kun aloin mieheni kanssa seurustelemaan. Vasta mies sai mut innostumaan lasten tekoon. En tiedä olisiko lasten saamisesta tullut miestä tärkeämpi myöhemmällä iällä. Ei ainakaan silloin nuorempana.

vaikea kysymys. Ennen kuin olin äiti, niin tuskin olisin alkanut seurustelemaan. En siis olis antanut itselleni edes mahdollisuutta rakastua. Nyt kun on lapsia, niin varmaankin kyllä.

Yhteistyössä