Jos miehesi toisi kotiin vastasyntyneen vauvan...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
En. Mä en halua enempää lapsia ja vielä vähemmän jonkun miehen pettämisen seurauksena syntynyttä! Ukko sais lähtee ja ottaa vauvan mukaansa ja kaupan päälle voisin lykätä vielä toisen yhteisistäkin mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kata-76:
Jatkokysymys (lähinnä niille, jotka on valmiit ottamaan vauvan ja miehen kotiin): Onko helpompaa hyväksyä miehen pettäminen jos sen seurauksena tulee vauva kotiin?
Jos mies ei toisi yllärivauvaa kotiin niin silloinhan koko pettäminen ei tulisi koskaan esille vaan mies salaisi sen aina, eikä sitä silloin tartteisi hyväksyä tai olla hyväksymättä, että sikäli hullunkurinen kysymys. Siis jos edelleen puhutaan tästä samasta tilanteesta jonka ap esitteli..

Niin ja vastaus myös toisinpäin, eli jos mä pyöräyttäisin jonkun muun miehen lapsen, niin yh olisin kerrasta. Mies lähtisi, aivan 100% varmuudella. Meillä olisi jo HYVIN vakava keskustelu jos yhtäkkiä tulisin raskaaksi ja odottaisin yhteistä lasta, koska me ollaan sovittu että meidän lapsiluku on täynnä. Mä tuskin pystyisin aborttia tekemään, mutta mies on ainakin tällä hetkellä hyvin ehdoton että enempää lapsia ei tule. Ja se ei TASAN alkaisi kenenkään muun pentuja elättää.

Yhteistyössä