Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Mun mies osas hoitaa meidänkin vauvaa, eiköhän se pärjäis senkin kanssa ja jossain muualla kuin mun ja meidän lapsemme kodissa. Jos ei osaa eikä syrjähypyn rikostoveri ota vauvaa, niin sitten saa luvan antaa sijaiskotiin, kunnes vauva löytää uuden kodin. Meille se vauva ei tule. Eikä enää mieskään.
asiaa, näin toimii oikea NAINEN joka arvostaa ja kunnioittaa itseään, reppania nämä naiset jotka hyväksyy kaikenlaista likaa mieheltään, eipä ihme että suomessakin monenlaisia perheitä piisaa...
kyllä mä arvostan ja kunnioitan itseäni, enkä ole mikään tossukka joka hyväksyy mitä tahansa mieheltäni... en mä hyväksyis miehen syrjähyppyä mutta se olsi asia jonka kanssa on elettävä ja koitettava unohtaa ja antaa anteeksi..
mitä tulee siihen lapsen niin mulla ei ole niinkään merkitystä niillä sukusoluilla... että miksi en voisi huolehtia jonkun muun lapsesta jos se on mahdollsiuus, tiedän että voin tarjota lapselle hyvän elämän...
siis kyllähän mä miestäni varmasti vihaisin aluksi mutta elämällä on omituinen tapa kasvattaa ihmistä, ja mä olen sen verran aksvanut ja oppinut että ei se maailma siihen kaatuis, eikä suhde