jos miehesi puhelin soi euíkä itse ole puhelimen lähellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"iitu"

Vieras
niin kurkkaatko kuka soittaa?

Kun mulla oli tapana et jos ex istu vaikka koneella ja puhelin olohuoneessa ja ite olin olohuoneessa myös niin katsoin kuka soittaa,en kyllä koskaan vastannut.

Koska sitten eron aikoihin ja muutenkin ex valitti siitä et jos hänen puhelin soi niin aina mua kiinnostaa kuka soittaa.Olin ihan et mitä ihmettä..saa kai sitä nyt katsoa. Vai saako?? Sille puhelin kyllä oli sellanen et hyvä kun sain sen käteen ottaa ja ikinä ei saanut puhelinta avata,siitä hermostu. Mutta mitäpä näistä,ex se on nykysin.Tuli vaan mieleen.

Katson jos koen tarpeelliseksi tai vaimo pyytää, vastaamiseen pätee sama. Usein annan soida, ei tässä jäniksen selässä olla ja soittaa ehtii takaisin myöhemminkin.

Lähinnä katon vaan jos ollaan odotettu jotain puhelua. Ja jos se sitten sattuukin olemaan anoppi, niin vastaan. Muuten annan soida (paitsi jos se on se odotettu puhelu, niin tapauksesta riippuen voin vastata).

No eipä ole ainakaan mun tapoihini kuulunut moinen asia... Itse asiassa mä en edes voisikaan tehdä noin, ellei mies sitten pyytämällä pyytäisi katsomaan kuka soittaa...musta se olis selkeä epäluottamuslause toisesta. Kertokoon, jos haluaa, kuka soitti tai jätti soittamatta. Kyllä hänelläKIN elämä saa olla.

Katson ja vastaan tyyliin "[oma nimi], odota hetki - vien puhelimen x-huoneeseen", yleensä sitten toisesta päästä joko aletaan höpötteleen mun kans tai esitellään itsensä ja kerrotaan että asia koskee jotain autoromua tms "virallista"... Ja samoin tekee mies jos mun puhelin soi.

En kurkkaa elllei sitten ole odotettavissa joku puhelu johon myös minä voisin vastata/olen osallinen. Kyllä yksityisyyttä saa olla parisuhteessakin.

mutta eikai se nyt loukkaa yksityisyyttä jos vaan katsoo kuka soittaa jos siihen ei vastaa.Saatikka et toinen otta herneen nenuun siitä et toinen katsoo kuka soittaa kun ei kuitenkaa vastaa tai paina punasta luuria.
Ehkä mä en vaan tajua..kyllä mun puhelimeen saa katsoa kuka soittaa jos en ole ite lähellä.

No huhhuh, mitenkähän sitä on pärjätty silloin kun ei ole ollut kännyköitä. Kuka silloin sai vastata puheluihin????
Kyllä meillä ainakin mennään sillä periaatteella että puhelimeen voi ja kuuluukiin vastata jos puhelimen omistaja ei ole kuuloetäisyydellä/tms. Mutta kuitenkin lähellä että sen puhelimen voi hälle kiikuttaa.

• Tykkää
Reactions: Horuksen silmä
Kurkkaan yleensä, ja vastaankin aika usein etenkin sellaisille joiden nimi näkyy ja jotka tunnen.

Mies unohtaa luurinsa välillä kotiin kun menee töihin, ja silloin vastaan kaikkiin puheluihin.

Ja mulla on tähän ihan mieheni siunaus.

Tekstiviestejä en lue.

Saatan vilkaista, lähinnä onko joku kiireinen asia, töistä tms. Jolloin voisin kiikuttaa puhelimen miehelle.
En vastaa, koska tulee niin paljon työpuheluita ja muutenkin miehellehän ne soittaa, jos mies ei vastaa on siis kiireinen, ja palaa asiaan myöhemmin.

Joskus saatan katsoa, että olisiko joku kiireellisempi asia. Kuten on silloin kun äitinsä soittaa, ja ilmoitan sit miehelle. En vastaa kuitenkaan yleensä.
Mutta mies kyllä tietää sen, etten mä suostuisi enää siihen, ettei toisen puhelimeen voi koskea, ed. suhteissa kun tätä puhelimen varjelua tapahtui. Ja syystä, selvisi myöhemmin.
Ei mua sinällään kiinnosta, ei tällä nykyisellä mitään virityksiä voi olla, mutta just jos vaikka myöhään soi, ja mies on nukkumassa, niin katson voisiko olla joku hätä, vai onko soittaja vain joku miehen kavereista kännissä.

Puolin ja toisin katsotaan kuka soittaa jos sattuu puhelin olla lähellä. Mutta jos mies on esim. suihkussa ja hänen puhelin soi, silloin samalla vilkasen kuka soittaa kun painan mykistystä (en jaksa kuunnella sitä puhelimen soimista,kun ne kaverit soittaa niin kauan kun vaan puhelin hälyttää).

En ole tainu koskaan vastata mieheni puhelimeen, en ainakaan äkkiseltään muista.

Kurkkaan, mikä siinä muka on jotenkin salaista. On se nyt kumma, kun ennen oli lankapuhelin ja siihen vastasi ihan se, kuka sattui olemaan lähinnä. Aika epäilyttävää, jos pitää miehen alkaa salailemaan että kuka soittaa.

Kyllä mä katon jos puhelin soi jossain muualla missä mies on ja se ei siihen pääse (esim pesee lapsia suihkussa tms). Kiikutan puhelinta miehelle, vastaa jos ehtii. Jos ei ehdi vastata, niin vien puhelimen paikoilleen ellei käske mun vastata (yleensä en kyllä suostu vastaamaan miehen puhelimeen vaikka pyytäisi).

Viestejä en mäkään menen lukemaan.

No huhhuh, mitenkähän sitä on pärjätty silloin kun ei ole ollut kännyköitä. Kuka silloin sai vastata puheluihin????
Kyllä meillä ainakin mennään sillä periaatteella että puhelimeen voi ja kuuluukiin vastata jos puhelimen omistaja ei ole kuuloetäisyydellä/tms. Mutta kuitenkin lähellä että sen puhelimen voi hälle kiikuttaa.

no mulla ei ollu koskaan tarvetta vastata exän puheluihin,ehkä kaks tai kolme kertaa se huuti et vastaa sä tai jos autossa oltiin ni lykkäs puhelimen mulle et vastaa.Sillon sen äiti tai kummilapsemme soitti.

Mä jopa sanoin sille et saa katsoa mun puhelimen läpi ihan muuten vaan mut sen puhelimeen ei saanut missään nimessä kajota eikä esim koskaan ees ite näyttäny mitään.

Katson kuka soittaa, jos puhelin sattuu olemaan vieressä. Voin vastatakin.. Tekstiviestitkin saatan kurkata. Toimii samalla tavalla toisinkin päin. Kyseessä ei missään tapauksessa ole minkäänasteinen kontrollointi tai "kyttääminen", joskus vaan on puhelinta lähimpänä olevan helpoin hoitaa asia. Yleensä kyllä kumpikin hoitaa oman puhelimen puhelu- ja viestiliikenteen ihan itse.

• Tykkää
Reactions: fifiia
Miksi teidän pitää kurkata, siis MIKSI teidän pitää saada tietää kuka soittaa? :D Uteliaisuutta vai epäilyä?

mä voin rehellisesti sanoa et eka ihan vaan tavan vuoksi,sit uteliaisuuttakin hiukan mut lopuks epäilyjen vuoksi,mut nää epäilyt alko ihan vasta suhteen loppumetreillä kun se puhelin tuli niin rakkaaksi ja olihan siinä sitten se syy miksi se puhelin oli nni tärkeä ja rakas ja jopa yöksi virrat pistettiin pois mitä ei ennen tehny.Mutta toi oli siis ihan siinä pari viikkoa ennen eroa.

Jos ootetaan jotain tiettyä puhelua, niin katson ja saatan vastata ja voin katsoa viestin
jos mies pyytää minnuu vastamaan tai katsomaan viestit, muuten en.