Jos miehesi pettäisi sinua, ottaisitko yhteyttä tähän naiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:

Mitäs sekaantuu varattuun.

Ei se sekaantuminen ole siltä ykköseltä pois.

no mä pitäisin kyllä huolen että maine siltä ainakin menis perheen rikkojana.

Mikäs "maine" se sellainen tänä päivänä on? Sitä sattuu paremmissakin piireissä.

Mikäs "maine" se sellainen tänä päivänä on? Sitä sattuu paremmissakin piireissä.
noh, sellaselle joka ei tuommosesta maineesta välitä, ei varmaan haittaa mitään, mut meitä ketkä vielä välittää
on..

noh, sellaselle joka ei tuommosesta maineesta välitä, ei varmaan haittaa mitään, mut meitä ketkä vielä välittää
on..

En mä ainakaan ihmistä arvosta tai ole arvostamatta sen takia onko se sitten perheerikkoja, sinkku, naimisissa, lapseton vaiko kihloissa. Ei se ole multa pois millään tavalla.

on..

En mä ainakaan ihmistä arvosta tai ole arvostamatta sen takia onko se sitten perheerikkoja, sinkku, naimisissa, lapseton vaiko kihloissa. Ei se ole multa pois millään tavalla.

eihän se multa olekkaan pois, mutta kyllä mä ainakin välitän tuollaisista asioista, millaisten ihmisten kans haluan olla tekemisissä, en todellakaan arvosta perheenrikkojaa. Millä perusteella sä sitten arvostat ihmistä?

on..

eihän se multa olekkaan pois, mutta kyllä mä ainakin välitän tuollaisista asioista, millaisten ihmisten kans haluan olla tekemisissä, en todellakaan arvosta perheenrikkojaa. Millä perusteella sä sitten arvostat ihmistä?

Arvostan ihmistä luonteen, huumorintajun, samanlaisen arvomaailman ja rehellisyyden perusteella. Ja ennenkuin asiasta huomautat, kerron kahden viimeksimainitun kohdistuvan nimenomaan minuun ystävänä. Eli ystävälle voi ja pitää olla rehellinen. Tuntemattomille ei tarvitse kaikkea kertoa.

Ei se nainen sitä pettämistä aikaansaa, mies sen päätöksen loppupeleissä tekee. Ja henk. koht. mielestäni sinkut (jos se nainen edes olisi sinkku) saavat deittailla ketä haluavat.
Miehen jättäisin, jos saisin tietää pettämisestä, ei tulisi kuuloonkaan että sellaisen kanssa jäisin yhteen.

Sinkku ei ole tehnyt mitään väärää vaikka varatun liitosta tietäisikin. Sinkku voi vapaasti ottaa kenet haluaa, eikä tarvitse kirkkoherrantodistusta tai väestörekisterin selostetta toisen siviilisäädystä.

Oon soittanutkin. Mies oli valehdellut sekä minulle että tälle toiselle, joka luuli olevansa ainokainen. Kuvion alettua valjeta minulle ei mies suostunut tunnustamaan minulle asiaa, mutta halusin asiaan selvyyden. Miehellä on hyvä maku, nainen oli oikein fiksu ja mukava, hyvin tultiin juttuun. Mies jatkoi valehteluaan ja suhdetta meihin molempiin. Lopulta kakkonen oli saanut selville, että suhteemme jatkuu edelleen, ja oli jättänyt mieheni. Tässä vaiheessa hän puolestaan otti minuun yhteyttä. Minä ja mieheni olemme edelleen yhdessä.

Joskus minua ihmetyttää kauhea viha mitä pettäminen ihmisissä herättää. Naisten mielestä pettämisen kohteeksi joutuminen oikeuttaa minkälaiseen (jopa laittomaan) käyttäytymiseen tahansa.

En todellakaan ottaisi. Jos jossain sattuisin näkemään, niin en ehkä hillitsisi itteeni vaan voisin avata sanaista arkkuani. Ehkä. Tai sitten pysyn kaiken sen yläpuolella ja kohtelisin häntä kuin ilmaa.

Jos teidän oma rakas miehenne pettää teitä "enemmän" kuin pelkän kännipanon eli salarakkaan kanssa, täytyyhän tämän naisen olla parempi kuin te, kuka sitä huonompaan vaihtais. Ja jos mies rakastaa tätä naista, ei hän todellakaan voi mikään tyhjäpää-lortto olla. Miettikääs nyt, ennenkuin toista naista haukutte.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minä:
Jos teidän oma rakas miehenne pettää teitä "enemmän" kuin pelkän kännipanon eli salarakkaan kanssa, täytyyhän tämän naisen olla parempi kuin te, kuka sitä huonompaan vaihtais. Ja jos mies rakastaa tätä naista, ei hän todellakaan voi mikään tyhjäpää-lortto olla. Miettikääs nyt, ennenkuin toista naista haukutte.

Entäs näin päin: Mies ei halua jättää vaimoa, vaikka vaimon kanssa ensihuuma on jo mennyt ohi, mutta rakastajattarella on vielä ensihuuma puolellaan (ja vaimo ei silti jää)

Alkup. kysymykseen. En usko että ottaisin, ellei sitten jostain syystä joka ei tule nyt mieleen.

Mulla oli yhden illan juttu varatun miehen kanssa. En tosin tiennyt tyypin olevan varattu. Miehen tyttöystävän kaveri oli nähnyt kun lähdettiin baarista samalla taksilla ja ilmoitti asiasta heti. Aamulla kun katsoin puhelinta (nainen oli onkinut numeroni jostain ), niin puhelin oli täynnä vittumaisia viestejä ja varmaan sata puhelua tullut. Puoli vuotta jaksoi aina välillä lähetellä mulle tosi törkeitä viestejä fb:ssä ja tekstareina, jopa kymmeniä päivässä. Samoin kuulutti ympäri kyliä millanen huora oon.

Sitä vaan, että eiköhän se ole ihan sen miehen vastuulla, mitä tekee. Mun ex petti mua monta kertaa, eikä tullut mieleenkään haukkua niitä naisia, vaikka osa tiesikin että mies on varattu. Jos pettää niin silloin pettää anyway, ei se siitä vaisesta ole kiinni.

Yhteistyössä