Jos miehesi pettäisi sinua, ottaisitko yhteyttä tähän naiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en kyllä nolais itseäni soittelemalla perään, eikä kyllä mitään asiaa olisi. Miehelle olisi asiaa siitäkin edestä, tai sitten loppuisi asiat miehellekin kertaheitolla.

Se toinen nainen soitti minulle, ja ilmoitti että heillä menee hyvin ja muuttavat yhteen asumaan. Panin miehen valitsemaan, kumman kanssa aikoo elää. Hän valitsi minut. Seuraavana päivänä sanoin miehelle, että nyt on minun vuoroni valita: minä en sinua enää halua. Toinen nainen soitti jälleen minulle, ja sanoin että jos tuollainen kaksinaamainen valehteleva kusipää sinulle kelpaa, niin minun puolestani saat. He muuttivat yhteen asumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
No en kyllä nolais itseäni soittelemalla perään, eikä kyllä mitään asiaa olisi. Miehelle olisi asiaa siitäkin edestä, tai sitten loppuisi asiat miehellekin kertaheitolla.

Mä oon ainakin ollut aina se joka sanoo viimeisen sanan :whistle:

Minä olen ollut suhteessa varatun miehen kanssa. Miehen mukaan heidän liittonsa oli jo ohi ja kaikkea muuta, mikä osoittautui myöhemmin paskapuheeksi. Tämä vaimo sai sitten yhdessä vaiheessa tietää, vaati mieheltä sähköpostiosoitteeni ja puhelinnumeroni ja alkoi tilittää minulle asiasta. Itse pysyin täysin asiallisena koko ajan, mutta tämä vaimo vaati saada tietää kaikenlaisia yksityiskohtia yms. En tiedä mitä hän siitä sai, ainakin erosivat ja minäkin lopetin suhteen mieheen, kun hän oli koko ajan minulle valehdellut.

Jos nykyinen mieheni pettäisi minua, tuskin ottaisin yhteyttä siihen naiseen. Ei se nainen aina tiedä, että mies onkin varattu. Eri asia jos sais miehen puheista sellaisen kuvan, että nainen on tiennyt liitostamme ja on silti halunnut suhdetta yms. Mutta vastaukseni on siis, että tilanteesta riippuen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Siis heivaatte ukkonne heti, jos sää kiinni pettämisestä? Ei voi olla totta...?

Kuin niin? Kyllä meillä molemmilla on se periaate että jos toinen pettää niin tietää jo olla tulematta enää kotiin. Ei hyväksytä pettämistä.

heivaisin kyllä. kerrasn pettää, niin petää aina. en luottais enää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä olen ollut suhteessa varatun miehen kanssa. Miehen mukaan heidän liittonsa oli jo ohi ja kaikkea muuta, mikä osoittautui myöhemmin paskapuheeksi.

Jos nykyinen mieheni pettäisi minua, tuskin ottaisin yhteyttä siihen naiseen. Ei se nainen aina tiedä, että mies onkin varattu. Eri asia jos sais miehen puheista sellaisen kuvan, että nainen on tiennyt liitostamme ja on silti halunnut suhdetta yms. Mutta vastaukseni on siis, että tilanteesta riippuen.

Kaikki suhteeni varattuun mieheen on alkanut kuten sanoit, että mies (yrittää) kertoa, että suhde on loppumaisillaan, ero tulossa tms. Eli tätä ne miehet jauhaa alkuun. Tuttu juttu! Sanon heti, että älä viitsi, ei sun tartte mulle tilittää. Katsotaan nyt ensin, mitä tästä tulee ja mietitään sitä myöhemmin. Yksi varattu kertoi erovansa ja kysyi mitä mieltä olen asiasta ja sanoin, että sitten erotaan mekin. Silti hän meni ja otti eron ja niin tein minäkin -hänestä. En halunnut häntä nurkkiini.

En todellakaan! Jos se olisi vieras tai puolituttu, niin ei mielestäni mitään syytä ottaa yhteyttä. Jos se olisi joku tuttu, niin puhuisin sen jälkeen enää pakolliset...

Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:
Laitoin silloin aikanaan sille miehen "tyttöystävälle" viestin, että pidä hyvänäsi! B)

Tällaisen viestin mäkin saattaisin laittaa, jos saisin selville varman tapauksen! B) Tekstarina tai sähköpostina laittaisin; ikimaailmassa en tuossa tilanteessa puhelua soittaisi!

suutuspäissäni voisin soittaakkin. Kysyisin osoitetta mihin voin lähettää ukon paskaset sukat pestäväksi ja sen velat maksettavaksi, kun kerran haluaa ukon, pitäköön koko helahoidon kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:
Juu ja voisin vetästä sitä lättyyn.

Eihän se tyttöystävä ehkä edes tietäisi miestäsi varatuksi (paitsi, jos valmiiksi tuttu)!
:o Lättyyn vetämisestä saisit rikossyytteen ja aiheesta...

EI kenenkään miehen takia kannata rikosrekisterimerkintää ottaa! Miehiä ja busseja tulee aina uusia, jos yksi menee ohi...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
suutuspäissäni voisin soittaakkin. Kysyisin osoitetta mihin voin lähettää ukon paskaset sukat pestäväksi ja sen velat maksettavaksi, kun kerran haluaa ukon, pitäköön koko helahoidon kokonaan.

Sehän siinä kakkossuhteessa onkin parasta, ettei tarvitse paskasia sukkia ja kalsareita pestä, ruokaa laittaa ja lainoja maksella. Sen kun antautuu hemmoteltavaksi vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Eihän se tyttöystävä ehkä edes tietäisi miestäsi varatuksi (paitsi, jos valmiiksi tuttu)!
:o Lättyyn vetämisestä saisit rikossyytteen ja aiheesta...

EI kenenkään miehen takia kannata rikosrekisterimerkintää ottaa! Miehiä ja busseja tulee aina uusia, jos yksi menee ohi...

No jos ei tiedä niin sitten kostaisin miehelle.

Yhteistyössä