V
v
Vieras
Olen käskenyt miehen soittaa sille akalle ja sanoa ihan mun kuulteni, että se oli nyt siinä, yksi kerta riitti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Olen käskenyt miehen soittaa sille akalle ja sanoa ihan mun kuulteni, että se oli nyt siinä, yksi kerta riitti.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Laitoin silloin aikanaan sille miehen "tyttöystävälle" viestin, että pidä hyvänäsi! B)
Alkuperäinen kirjoittaja mami:No en kyllä nolais itseäni soittelemalla perään, eikä kyllä mitään asiaa olisi. Miehelle olisi asiaa siitäkin edestä, tai sitten loppuisi asiat miehellekin kertaheitolla.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Siis heivaatte ukkonne heti, jos sää kiinni pettämisestä? Ei voi olla totta...?
Alkuperäinen kirjoittaja Tuhmahauva:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Siis heivaatte ukkonne heti, jos sää kiinni pettämisestä? Ei voi olla totta...?
Kuin niin? Kyllä meillä molemmilla on se periaate että jos toinen pettää niin tietää jo olla tulematta enää kotiin. Ei hyväksytä pettämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä olen ollut suhteessa varatun miehen kanssa. Miehen mukaan heidän liittonsa oli jo ohi ja kaikkea muuta, mikä osoittautui myöhemmin paskapuheeksi.
Jos nykyinen mieheni pettäisi minua, tuskin ottaisin yhteyttä siihen naiseen. Ei se nainen aina tiedä, että mies onkin varattu. Eri asia jos sais miehen puheista sellaisen kuvan, että nainen on tiennyt liitostamme ja on silti halunnut suhdetta yms. Mutta vastaukseni on siis, että tilanteesta riippuen.
Alkuperäinen kirjoittaja Sydän:Laitoin silloin aikanaan sille miehen "tyttöystävälle" viestin, että pidä hyvänäsi! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Juu ja voisin vetästä sitä lättyyn.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:suutuspäissäni voisin soittaakkin. Kysyisin osoitetta mihin voin lähettää ukon paskaset sukat pestäväksi ja sen velat maksettavaksi, kun kerran haluaa ukon, pitäköön koko helahoidon kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Eihän se tyttöystävä ehkä edes tietäisi miestäsi varatuksi (paitsi, jos valmiiksi tuttu)!
Lättyyn vetämisestä saisit rikossyytteen ja aiheesta...
EI kenenkään miehen takia kannata rikosrekisterimerkintää ottaa! Miehiä ja busseja tulee aina uusia, jos yksi menee ohi...
Alkuperäinen kirjoittaja Roz Doyle:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi?
Mitäs sekaantuu varattuun.