"Hei kulta, mä meen nyt paneskelemaan x:n kanssa, nähdään muutaman tunnin päästä".Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aiemmin olisi mennyt.
Nyt olen jo niin kaukana muutenkin, että toivon, ettei sen tarvitse pettää vaan että älyää ilmoittaa sen minulle ensiksi.
Niin. =) Se olisi aika kätevää. Eikä niin kiirettä kotiinkaan paitsi jos tuo mulle hyvitykseksi pitsaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:"Hei kulta, mä meen nyt paneskelemaan x:n kanssa, nähdään muutaman tunnin päästä".Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aiemmin olisi mennyt.
Nyt olen jo niin kaukana muutenkin, että toivon, ettei sen tarvitse pettää vaan että älyää ilmoittaa sen minulle ensiksi.
Tuota noin, miten mulla on sellanen olo, että teillä ei mene niin kauhean hyvin Äijän kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Niin. =) Se olisi aika kätevää. Eikä niin kiirettä kotiinkaan paitsi jos tuo mulle hyvitykseksi pitsaa.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:"Hei kulta, mä meen nyt paneskelemaan x:n kanssa, nähdään muutaman tunnin päästä".Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Aiemmin olisi mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:?Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Niin mä luulin että tekisin, vaan nytpä joudunkin sit miettimään asian uudestaan ja se on vaikein päätös aikoihin.
Just näin! En ymmärrä miksi ihmiset jauhavat sitä "kun on niin kauan jo suhdetta takana ja lapset", tuolloinhan sitä jo kuvittelis että kumppani arvostaa jos suhdetta on kymmeniä vuosia ja lapsia muutama!Alkuperäinen kirjoittaja piparminttu:EHDOTTOMASTI KYLLÄ.Niin tein exänkin kohdalla yli 20v reippaasti yhdessä oltiin.Nyksä on ihan tietoinen mun mielipiteestäni pettämisen suhteen
peesAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Se olisi kerrasta poikki. Mies menettäisi kaiken kunnioituksen ja luottamuksen jota häntä kohtaan tunnen, enkä voisi elää ihmisen kanssa jota en kunnioita pätkääkään & jota halveksin, rakkaudesta ja yhteisestä historiasta viis.