Ja samalla ajaisin hänet ihan takuulla uudelleen vieraaseen sänkyyn, kun kotona on vaan katkera nalkuttava akka. Näin kävis meilläki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä se menisi kerrasta poikki. Mikään rakkaus maailmassa ei saisi antamaan anteeksi pettämistä. Olisin katkera koko loppuikäni jos jatkaisin suhdetta, muistuttaisin asiasta joka hetki, panisin miehen matelemaan ja tuntemaan syyllisyyttä loppuikänsä, vetoaisin aina hänen pettämiseensä.
Niinpä. Mäkin olen joskus yrittänyt antaa anteeksi. Ei onnistunut. Mä en ole valmis olemaan yhdessä vain lasten takia tai muutenkaan tyytymään puolihyvään suhteeseen. Rakkauden täytyy olla elossa ja meidän ainoita toisillemme. Joten pettäminen kyllä johtaisi eroon.Alkuperäinen kirjoittaja punaolkaturpiili:Menis kerrasta. Ja se tietää sen.
Eksän kanssa sen koin ja vaikka kuinka koitin antaa anteeks ja unohtaa, ei siitä mitään tullut.
Olen samoilla linjoilla sinun kanssasi.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Niin meniskö kerrasta poikki?
Ite en laittas kerrasta, mutta toisesta kyllä. Antaisin tilaisuuden oppia virheestä. Mikä ei tarkoita että hyväksyisin tapahtuneen, tai näin ajatellessa antaisin luvan pettää...
Annatko sitten kun kolmas kertakin tulee? Ja voin sanoa että varmasti tulee, kun koko ajan annat anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:2 kertaa annoin anteeksi. Älkää kysykö miksi,en tiedä syytä itsekään..
Just näin. Ja mulle ainakin olisi ihan turha uikutella että "olin kaatokännissä" tms. paskaa, kun mua ei tommoset muka lieventävät asianhaarat kiinnostaisi siinä vaiheessa pätkän vertaa.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava omaskakas:Se olisi kerrasta poikki. Mies menettäisi kaiken kunnioituksen ja luottamuksen jota häntä kohtaan tunnen, enkä voisi elää ihmisen kanssa jota en kunnioita pätkääkään & jota halveksin, rakkaudesta ja yhteisestä historiasta viis.
?Alkuperäinen kirjoittaja emmi06:Niin mä luulin että tekisin, vaan nytpä joudunkin sit miettimään asian uudestaan ja se on vaikein päätös aikoihin.
Joo, monia juttuja voinkin antaa anteeksi. Mutta toisen kanssa pelehtiminen on se kaikkein pahin juttu ja tuhoaa koko suhteen tärkeimmän asian. Se olisi vaan niin suuri nöyryytys, että mun mies voisi tehdä mulle sen pahimman tempun. Pitkäkään historia ei auttaisi; mitä mä sillä menneisyydellä enää teen jos nykyhetki ei enää ole hyvä?Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Minusta toiselle pitää antaa toinen mahdollisuus, etenkin jos yhteinen historia on pitkä.
Tämä olis myös meillä kohtalo...Alkuperäinen kirjoittaja badass:menis kerrasta.
vaikka pystyisin antaan ehkä anteeks, niin en pystyis ikinä unohtaan ja se nakertais meidän parisuhdetta loppuelämän. luottamus olis mennyttä iäks ja ilman luottamusta ei ole parisuhdetta.